Cuma, Kasım 28, 2008

Alper’in Odası

Alper’i hepiniz çok sevdiniz.
Eeee haklısınız bu çocuk nerde yatar ne yer ne içer diye!!! düşünmekte.
Yediklerini boş verin ama odası işte buradaaa.
Hem bebek bekleyenlere hemde çocuk odası hazırlayacak olanlara da belki bir faydası olur.

2000’de evlendim. 2002 Ekim ayında bir bebeğimiz olacağını öğrendik. Doktor hamilesin dediğinde eşimle ikimizin gözleri dolmuştu. (Sulugözlüyüz naapalımmm) Cinsiyet belli olduktan sonra da çocuk odası telaşına düştük. Bilinmiş markaların klasik bebek odalarını kullanmak istemediğimiz için Modokoya gittik. İyi ki de gitmişiz. 6 yıldır hiçç pişman olmadım. Kız’a pembe erkeye mavi bebek odası olur genelde ama ben krem + fıstık yeşilini seçtim.



Önce tavşan bordür seçtik. Yorganından tutunda, kirli sepeti, alt açma bezi, dolap kapakları, duvar saati, gece lambası ve oda lambasına kadar her yerde bu tavşan kullanıldı. Duvarı krem ve fıstık yeşili boyatıp ortayada bu bordürü koyduk.



Duvardaki raf sistemi de odanın bir parçası. En çok da bunu seviyorum tüm oda birbiriyle uyumlu. Ne istediysek yaptılar. Hayırrr sözlüklerinde yoktu :) Masadan lambaya, dolaptan halıya, perdeye kadar her şey uyum içerisinde oldu.



Yatak başında baloncuk yastıklarla kocam ALPER yazıyor. Komidinin üzerinde yatağının yanında gece lambası var. Yatağımız büyüyen karyolaydı ama Alper neredeyse hiççç kullanmadan (Genelde geceleri bizim yanımızda yatıyo!!! Alper bey artık odanaaaa) küçüldü. Bizde Yataştan deri krem yatak başı ve baza aldık. Hem odaya uydu hemde oldukça rahat.



Yerler laminant parke. Odaya uyumlu halı bulana kadar epey zorlandık. Sonunda İstikbalde bulduk. Odamız büyük olduğu için 4m2 halı bile küçük geldi. 3 kapılı gardrop, 1m'e 2m yatak, 3 çekmeceli bir şifonyer, lego masası, oyun sandığı, komidin ve bilgisayar masası rahatlıkla sığdı. İleride küçük bir koltuk bile konabilir. Eee malum :)



3 kapılı gardrop istedim büyük olsun, oğlumun giysileri rahatlıkla sığsın diye. Deprem geçirmiş bir kent olarak dolabı da duvara sabitlettik. (Çok mühimmm, sizde ihmal etmeyin)


Bilgisayar masası seneye çalışma masasına dönüşecek. Resimlik Ikea’dan. Fotoda da 2006'da çekildi. Bilgisayar masasını yanındaki alçak dolap oyun sandığımız.


Gardrobun içinde Ikeadan alınmış koca bir kutu oyuncak var .
Bu fotodakiler çizgi film kahramanları.
Yatağın altında da bir dolu oyuncak mevcut.
Bende almayı seviyorum, Alperde…

13 yorum:

  1. canım benm ne şirin odası va öle.bu oda hep böle düzenli ise ne mutlu sana alevcim :))

    YanıtlaSil
  2. Burcucum bu oda hep böyle düzenli gerçekten. Gel gör istersen :))) Bende acayip bir düzen takıntısı olduğu için üşenmeden defalarca toplarım ama Alper'de çok dağınık değil en azından bizim evde. Babannesinde birde gör. Kadının evinde oturacak yer bırakmayacak kadar çok dağıtıyor :(

    YanıtlaSil
  3. Maşallah çok güzel! Çok da derli toplu:) Alper burada güzel güzel derslerini çalışsın, sınavları kazansın inşallah! Ne mutlu size Alevcim! İyi haftasonları!

    YanıtlaSil
  4. oyuncaklar bir yerden bana tanıdık geliyor.odanız da çok cici.güle güle kullansın,bol bol dağıtsın.bizim küçük kuzu da bizimle uyuyor...
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel, zevkle, en ince ayrintisina kadar sevgiyle dosenmis bir oda. Cok begendim. Ellerinize saglik!

    YanıtlaSil
  6. çok cici..en son foto ise tam benlik...:))
    alevcim şu emzirme konusu nasıl oldu?anlatacaktın ..

    YanıtlaSil
  7. canım bende klasik pembe - mavi renkleri sadece kullanmayı sevmiyorum çocuklarda ...

    bende fıstık yeşilini çok severim krem rengi ile ...

    oğlum veya kızım olsa açık lila rengini kullanmayı düşünüyorum.tabi müstakbel oğlum ne der bilmem ilerde :)

    alper beyin odası çok şık.sağlıkla kullansın inşallah...
    yahu insanın böyle güzel odası varken ne işi var sizin yatakta :)

    YanıtlaSil
  8. Paşamızın odası süper vallahi :))

    YanıtlaSil
  9. Alpercik güle güle kullansın.Çok şirin bir odası var.Zevklerimiz aynı imiş.Bende klasik kıza pembe,erkeğe mavi olayına karşıyım ve o nedenle de ileriye yönelik düşündüğüm için önceki çocuk odamız bizim de sarı ve fıstık yeşili idi.Şimdi ise sadece krem rengi genç odası yaptırdık.Aksesuarlarımızda pembe oldu.güle güle sağlıkla kullansın alperciğim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Çoookk güzel.. renk harika zaten. Aksesuarlar da öyle.. Bayıldım benn.. Alper bey sen de odanda uyu bence, bak bu kadar emek vermiş annen-baban :)

    YanıtlaSil
  11. Canım benim mimledim seni. Bana bir uğrarmısın :)

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler Kirpikteki Göz Yaşı. Aminnn diyorum, inşallahh.

    Smilena; yazdıklarımı okuyunca "iyiii, tamam yatarım odamda dedi" ama gene baktım kıvrılıyor yanımıza :) Oyuncakların tanıdık gelmesi çoook normal :) dimi ama

    Salıncakta iki kişi; senin onayını aldığımıza sevindim canım :)

    İçimden geldiği gibi; Emzirme konusunu önümüzdeki hafta söz yazacağım canım.

    Elçin; sızıyor yanımıza işte :) Lila rengi bende çok severim ama erkek olursa ne yaparsın bilemem :)

    Pammuk; teşekkürler canım.

    Mehtap; zevklerimiz aynıymış ne güzel. Bende ileride krem rengi düşünebilirim. Büyüsün bakalım ileride bakacağız :)

    Nazo; mesaj iletilmiştir :)

    Pandora, tamam canım.

    YanıtlaSil
  13. Süper bir çocuğa ancak böyle süper bir oda olabilirdi:)))))
    Çok güzel bir renk seçmişsiniz flameciğim
    erkek çocuğa mavi, kız çocuğa pembe renk olması şartmış düşüncesinden nefret ederim. Hem erkek hem kız çocuğum olmasına rağmen bu iki renkten hiçbirşeyleri olmamıştır.
    Şimdi de bir bebeğe hediye alacaksam kesinlikle bu iki renk dışında alırım.
    Ha bu arada oda büyükmüş belki bir kardeşle paylaşabilir:))) ne dersin canım
    çok öptüm flameciğim
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...