1 Aralık 2008 Pazartesi

şşşşşşştttttt, numara yapma!

Çocuklar bir alem. Fırsat bulduklarında insanı çok güzel kullanıyorlar. Benim 6 yaşındaki oğlumda bunlardan biri :)



Bizimkinin yöntemi üzgün numarası yapmak. Yüzünü öyle bir şekle sokuyor ki gafil avlandığım oluyor. Ne yapayım kıyamıyorum ama bazende gardımı alıp Hayırrrr, çünkü bu istediğin normal değil diyerek usanmadan anlatıyorum. İkna olmuş gibi yapıyor ama eminde değilim!

Geçen akşam haftasonu olduğu için geç yatmak istediğini söyledi. Playstation falan oynayacakmış bizde tamam dedik ama baktım ki saati abartıyor hadi artık diş - çiş - yatak dedim. Alper başladı klasik yüz numaralarına. Kusura bakma oğlum ama ben bu numaraları ezberledim yemezler dedim.

- Evet, biliyorum anne ama babannemde hala işe yarıyor dedi :)

Biz kayınvalidemlerle aynı binada oturuyoruz. 5 katlı bina eşimin ailesine ait. Onlar 3. katta bizde 4.ve 5 de konaklıyoruz. Ben işe giderken gözüm hiç arkadar kalmıyor. Babannesi benden daha iyi bakıyor oğluma. Alper alt kattaki babannede kendi krallığını yaşıyor. Keyfi süper tahmin edersiniz.

Dün sabah güzel bir pazar kahvaltısı yaptık. Kayınpederim bir süredir böbrekleriyle alakalı bir rahatsızlık yaşıyor. Tam teşhis konulamadığı için evde konu genelde bu. Süper zeka ! oğlum doktorların koyamadığı teşhisi dün koydu.

- Annne; bence dedem numara yapıyor ona iyi davranalım, her istediğini yapalım diye. (herkesi kendi gibi zannediyor velet) Hem sürekli kumanda bende ya belki kanalları değiştirmeyeyim diye yapıyordur ha ne dersin!!!

19 yorum:

  1. alpercimm,annene hep söylüyorum...senden bir tanede ben istiyorum...:))

    YanıtlaSil
  2. yerim ben onu.maşallah çok biliyorlar.bizde de aynı numaralar mevcut ama artık kanmıyoruz.bende annemlarle altlı üstlü oturuyorum ve hep kendimi bu yüzden çok şanslı sayıyorum.çocuklarımı gözüm arkada kalmadan bırakabiliyorum.harika bir duygu.hem onların sevgisiyle büyümeleri de çok önemli bence.
    iyi bir hafta diliyorum..

    YanıtlaSil
  3. Alper'in dedigi gibi ciksin insallah ;)

    YanıtlaSil
  4. Ay canım yaaaa:)) çok şeker ve masum

    YanıtlaSil
  5. alev az önceki yorum benim fatma yanlış oldu da:)) F isimli olan

    YanıtlaSil
  6. Allah nazarlardan saklasın flame maşallah Alper're
    bu arada kavınvaliden için söylediklerini çok beğendim bu zamanda böyle gelin varmı acaba:)))
    Ama biliyorum ki herşey karşılıklıdır.
    Kem gözler bozmasın
    İnşallah banada senin gibi bir gelin nasıp etsin.
    Ama ben böyle iyi kavınvalide olurmuyum bilmiyorum:)))))
    sevgilerimle öptüm canım

    YanıtlaSil
  7. İçimden geldiği gibi; 40 kere söyledin mi olur cicim :)

    Kesinlikle şans bu Smilena. Çocuğunu gözün arkada kalmadan bırakmak gibisi var mı? Sende benim gibi şanslılardansın.

    İnşallah Haydins.

    Sağol Fatmacımmm.

    Valla bende kayınvalidem kadar verici olabilirmiyim bilemiyorum Nazlı abla. Bu devirde zor dimi :) Maşalahh diyelimde nazara gelmeyelim dimi ama :) Darısı başına seninde.

    YanıtlaSil
  8. Ay yerim ben Alperi masallah,ah ah ne tatli...Alperin konusmalarina bitiyorum,bende bir Alper iki isterim:)) optm sizleri.

    YanıtlaSil
  9. Bayildim uzman kisi raporuna :))
    kisi kendinden bilirmis karsisindakini :))))

    dedeye gecmis olsun bu arada
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. bu çocuk bir alem :) içindeki çocuk hiç bozulmasın inşallah

    bu arada kendimi kelimeleri yanlış anlama konusunda tebrik ettim :)

    sen kayınpederim bir süredir böbrekleriyle alakalı sorun yaşıyor yazmışsın ben onu ^^böreklerle^^ anladım :)

    diyorum hallah hallah böreklerle ne sorunu olabilir ki :)

    yok benim demir ve b12 alma zamanım gene gelmiş anlaşılan :)

    YanıtlaSil
  11. alevcım bızım 10 aylık zıpır bıle başladı şımdıden ,
    babası çaya dokunmaması ıçın hayırrr dıyo ;bı babasına bı çaya bakıyo sonra tekrar babaya bakp babbaaa dıyıp o şırın ve sahte sırıtışını yolluyo, babanın ıçı erıyo tabı:)
    maşallah Alpere pek hazır cevap:)
    Allah sağlık afıyet versın herkesın yavrusuna
    _Fıruze_

    YanıtlaSil
  12. Ne alem çocuk bu Alper.. Bayılıyorum ona... Şok şeker şokkk!

    YanıtlaSil
  13. senin bu oğlun var ya Alev, şeker şeker!
    ben de oğlum olsun istiyorum okudukça valla :P

    YanıtlaSil
  14. ya bu alperciğim gözleri çok güzel yaaa yerım onu ben:D
    masallah bee
    afferın oglum babanene yap ole ıstedıgını yaptır :D

    YanıtlaSil
  15. Yaaa siz ne sandiniz Akil , zeka kupu onlar...Hele birde boyle tatli dilli oldular mi ...
    Hem annesi bende PS oynamaya hic doyamiyorum o nasil doysun ki :))

    YanıtlaSil
  16. hehe zeki kuş :) Ben Alper'in yanındayım. Diyorum ya işte bize gelsin, istediği saatte yatabilir :) Dedesi için düşündükleri gerçekleşir umarım.

    YanıtlaSil
  17. Huriye; istmekele olmuyor biliyorsun di mi :)))) Başla çalışmalara :)

    Teşekkürler Serrose. Aynen katılıyorum sana :)

    Elçin; açmıydın okurken canım :) Sen vitaminlerini ihmal etme tamamı mı?

    Firuzecim 10 aylık oldu mu? Maşalahhh. Amin diyorum güzel dileklerine de... Ufaklığın resimlerini koyda siteye görelim bakalım ne kadar büyümüş :)

    Cool Cookie; hayran kitlesi arttıkça iyice şımarıyor bilesin :)

    A.Gizem; allah kalbine göre versin diyeyim o zaman canım. Teşekkürler...

    Brc; yaptırıyor zaten canım. Babanne bir dediğini iki etmiyor ki. Şanslı çocuk :) Gözleri bana benzediği için iki kere teşekkür.

    Yeliz; ben Mario oynarken kendimi kaybediyorum. Alper ile kavga falan ediyorum bazen :) haklısın.

    Nazo; transfer etmek istiyorsun galiba çocuğumu :) Şşşttt kandırma paşamı :)))

    YanıtlaSil
  18. Hayranım Alper'e, dedesini de iyileştirir inşallah. Bu numaralar konusunda büyükleri de uyarmak gerekiyor ama onlar bizden fenalar hiç kıyamazlar torunlarına.

    YanıtlaSil
  19. Kesinlikle Çocukla Çocuk. Asla kıyamazlar :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...


FLAME