Cuma, Mart 27, 2009

Hayallerim ve ben..

Güneş yine küsüp puslu yüzünü gösterdi..
Yağmur çiseliyor hafif hafif..
Şimdi evde olmak vardı ahhh, ahhhh..
Elime kitabımı alsam, fonda müzik çalsa ağır ağır..
Sıcacık kahvemi yudumlasam..
Miskin miskin uzansam öylece..

Oysa aklımda bahar temizliğine başlamak var..
Evde ufak tefek yeniliklerde yapmak istiyorum..
Hatta hızımı alamayıp komple oturma odamı yenilesem ne güzel olur..
Şöyle kocamannn bir L koltık alsam, sonra plazma ve tv ünitesi..
Sarı - Lacivert koltuklarımdan ayrılmak kolay olmayacak ama zamanı geldi bence..

Çok şey mi istiyorum..
Geçen gece ders çalışırken not aldım..
Tam bir sayfa tuttu ilk aklıma gelenler..
Olsun hayal kurmadan, plan yapmadan da olmuyor ki!
Evdeki değişiklikler biraz daha bekleyebilir ama ufak tefek alışverişler için beklemeye gerek yok değil mi?



Yukarıdaki ciciler yine Bilun Design'dan alındı. Bileklikleri iş arkadaşlarım aldı. Paris'e gitme hayalleri kuran bendeniz ise tabiki Eiffel küpeyi.. Çok şıklar.. Siz hala Bilun Design'dan alışveriş yapmadıysanız buraya lütfen..

NOT: Teknoloji bu kadar ilerlemişken düşen bir helikoptere iki günde ulaşılması DEHŞET VERİCİ!!! Bu ülkede neler oluyor allah aşkına yaaaa!

NOT 2: Yazıyı tamamlarken güneş açar gibi oldu.. Yoksa, yoksa bu bir işaret mi :o

9 yorum:

  1. evet evet isaret :))
    iyi gunlerde kullan Eiffellerini :)
    optum

    YanıtlaSil
  2. :) evet bu bi işaret flame,benimde yapmak istediğim çok şey var ama bir türlü yapamıyorum,en basiti çalışma masamı düzeltmek :)

    YanıtlaSil
  3. hepimiz bunaldık sıkıcı kış havasında.
    dilerim tüm planların gerçekleşir.bende bir kaç değişiklik yapıcam evde kısmet tabii.
    bileklikler ve küpeler harika.güle güle kullanın şimdi bir göz atayım

    YanıtlaSil
  4. Hayal kurmak insan yaşamının en olmazsa olmazı.
    Ruhun gıdası gibi bişey
    tüm hayellerinin gerçekleşmesini diliyorum flamecim
    bileklikler harika. Küpeler eminim çok yakışacaktır sana. Umarım onları takarak gerçekten Paris'te gezersin:))) kimbilir !?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Canım benim gönlünden ne geçiyorsa gerçek olur umarım. Plansız ve hayalsiz yaşayamayanlardanım ben de senin gibi :)

    Yine güzel sözlerinle hem onore ettin, hem de utandırdın beni. Canım benim iyi günlerde kullanın. Çok teşekkürler tekrar..
    Öpüyorum çok..

    YanıtlaSil
  6. ooo planlar ne güzel.. Gerçekleşsin birer birer :))
    Ben hala Bilun alışveriş yapmayanlardanım, az kaldı ama kokoş tarak toka alacağım :)
    Küpe süper, eşinin gözüne gözüne sok Alev :) Güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  7. Serrose; bende öpüyorum canım. Sağoll..

    Bernush; bahar gelsin ruhumuzla birlikte aklımızdakilerde yenilenir gibi geliyor bana :)

    Smilena; teşekkürler. Sende isteklerine kavuş canım. Ve de gelsin bahar tabi..

    Nazlı abla ağzından bal damlıyor resmen :) Sağolasın. Kimbilir değil mi?

    Biluncum ben teşekkür ederim canım. Zarif tasarımlarını kullanmak çok keyifli..

    Nazocum; soktum merak etme :) Tarak tokalar çok hoş edin mutlaka sende.

    YanıtlaSil
  8. Maravilloso blog.Saludos.Celia

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...