Salı, Mart 10, 2009

Romantik Tokam

Yaratıcı, düşünceli ve sevecen arkadaşım Bilun Şen doğumgünümde yaptığı sürprizle beni çok sevindirmişti. Tasarımlarını çok beğendiğim için o günden beri yeni ürünlerine sahip olmak için heyecanla bekliyordum. Taaa bu zamandan beri, düşünün artık!

Bilun Şen çok özel ve farklı tasarımlar yapıyor ve ne mutlu ki artık bunları satıyorda..
Tokadan kolyeye, anahtarlıktan bilekliğe kadar pek çok aksesuar tasarlıyor ve meraklıları ile buluşturuyor..


Bu siyah tüylü, dantelle süslenmiş romantik toka artık benim. Aynını değil ama farklı modellerini Bilun Design'da bulabilirsiniz. Bu yaz bolca etkinlik olduğu için saçlarıma düz fön çektirip yandan toplayarak takacağım yeni cicimi ve çok şık duracak bence. Daha fazla ürün ve sipariş için buraya tıklayabilirsiniz..

Teşekkür ederim Biluncum. Şık hediye paketin ve siparişimi 1 günde elime ulaştırdığın için de çok çok sağollll, kocaman öpücükler canım...

14 yorum:

  1. Çok kokoş ve şık:) Güle güle kullan Alevcim!

    YanıtlaSil
  2. çok şık
    güle güle kullan canım
    yakışır sana da

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş.güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  4. Çok şık bir toka güle güle kullanın sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. İyi günlerde kullanınız efendim:)

    YanıtlaSil
  6. iyi ve mutlu günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  7. Canım tokan gerçekten çok şık.ellerine sağlık arkadaşının. ben de şimdi bakacağım verdiğin linke. güle güle kullan canım..sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Canım benim ne güzel şeyler yazmışsın, utandırdın beni.. Ama ben önceki teşekkür yazını nasıl bir eşşeklik edip, kaçırmışım kendime çok çok kızdım. Tarihe baktığımda da projelerle kafayı yediğim bir dönem olduğunu hatırladım :)

    Canım benim, hepsini en mutlu günlerde güle güle kullan. Aceleden bu sefer içine kart yazamadım, kusura bakma.

    Beğenmene çok çok sevindim ve inan çok mutlu oldum. Bol şans getirsin sana romantik tokan :)

    Öpüyorum çok..

    YanıtlaSil
  9. gerçekten çok şık ve zarif bir tasarımmış canım, güle güle kullan inşallah...

    YanıtlaSil
  10. BEĞENMENİZE ÇOK SEVİNDİM, TEŞEKKÜR EDERİMMMMM....

    YanıtlaSil
  11. ay seninki de çok güzelmiş. Ben çok zor seçim yapmıştım hepsi güzel aslında...

    YanıtlaSil
  12. LACHEEN; evvvett, bende çok beğendim. Seninkide çok güzell, hepsi güzel bence de :)

    YanıtlaSil
  13. Aşık oldum resmen :) bende baktım birkaç tane ama istediğimden yokmuş yapılınca hemen alıcam.. bu da çok şık..

    güle güle kullan ..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...