Cumartesi, Nisan 11, 2009

Bu bu nedir bu?

Blogger TR Blogger Ekibinden (googleekibi@gmail.com) böyle bir mail aldım. Bilgisi olan var mı? Neden kullanıcı adımı ve şifremi istiyorlar? Güvenli mi acaba! İçime kurt düştü size de sorayım dedim..

Sn Blogger kullanıcımız, Müşteri login ID Site: annelerlehayatadair.blogspot.com

Gmail hesabinizla giris yaptiginiz Blogspot adresinizin whois (kimlik) guncellemesi yapilmalidir. Blogspot Turkiye ayaginda, yeni guncellemeleriyle karsinizda olmasi icin databaselerimizde tum kullanicilarimizi guncelliyoruz. Lütfen bilgilerinizi belirtiniz.

Kullanıcı adı (Mail) :
Web Siteniz :
Kullandığınız Şifre :

13 yorum:

  1. merhaba,
    ilk defa duyuyorum bende..
    selamlar, medinem

    YanıtlaSil
  2. bende duymadım ama sonuçta sisteme şifrenle girebiliyorsun böyle birşey talep etmeleri saçmalık
    o yüzden bence bu adrese cevap yollama nedir ne değildir diye de yollama sonuçta ip'ni falan görmesinler direk google'a yardımdan ulaşıp konuyu ve sana gelen maili ve yollayan adresi gönder

    YanıtlaSil
  3. Bende ilk kez duydum,tereddüt etmemiz çok normal .Biraz bekle bence.

    YanıtlaSil
  4. Ben de böyle birşey olmadı hiç, başkasından da duymadım. Bence bekle canım. Şifrenin istenmesi tuhaf. Sana özel çünkü.

    YanıtlaSil
  5. sakın verme !!!!!
    blogger ile alakası olmuyor bunların
    bloğunu ele geçiriyorlar
    blogcuda oldu oynı durum bana

    YanıtlaSil
  6. canım cevaplama kesinlikle güncelleme falan olmuyor tuzak yanii ben tıklayıp açtıgım bazı bloglardan bile virüs kaptım arada kötü niyetli kişi ve guruplar var nede olsa sanal alem bloger uyarı kısmında yazıyor zaten böyle kişilerin varlıgına dikkat edilmesi gerektiğini

    YanıtlaSil
  7. bende ilk defa duydum.biraz bekle bakalım daha önce karşılaşmış arkadaşlar varmı?
    güzel haftasonu diliyorum sana

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle yanıt vermeyin şifreyi niye istesin ki blogger bence hiç güvenilir değil..

    YanıtlaSil
  9. sakınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...

    YanıtlaSil
  10. Sakın gönderme canım, böyle saçma bir şey olamaz. İlk defa duyuyorum ben de.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...