Pazartesi, Mayıs 11, 2009

Anneler günü etkinliği

Cuma günü 14:30'da Alper'in anasınıfında "Anneler Günü" etkinliği vardı..
Öğretmeninin verdiği şiir Alper ile bizim günlük rutinimize o kadar uyuyordu ki ezberlemekte zorlanmadı..
Öğretmen ve sınıf anneleri bizler için çiçek, mum ve mektuptan oluşan sürprizlerde hazırlamışlardı..
Kalp şeklinde el yapımı kartlarda cabası..
Alper beni sınıfında görmekten çok mutlu oldu..
Sevinçten yerinde duramadı..
içi içine sığmadı görseniz..



Şiiri de hiç takılmadan ve gözlerimin içine baka baka okudu..
Benim gözler doldu tabi ki..
İşte şiirimiz;

Annem

Senden ayrı duramam, Benim biricik annem. Her sabah uyanınca ,
Seni ararım hemen
. Bugün anneler günü, En çok sevinen benim. Seni candan kucaklar, Ellerinden öperim..



Minik bir dans gösterisinin ardından program da sona erdi..

Not: Gösterinin saatini duyunca Alper'e şaka olarak offf tam da iş zamanı nasıl izin alıcam ben demiştim. Benim Patronumda Alper'i çok seviyor. Ben hallederim dedi ufaklık! Ertesi gün bir baktım patronumla havuzbaşındaki banka oturmuş izin istiyor. Anladım ki benim oğlum artık iyice büyümüş. Benim yerime izin bile alır oldu..

10 yorum:

  1. Alper'e bak sen annesi için izinde alıyo..
    Keşke her anlarında doya doya onlarla beraber olsak..
    Hep onları mutlu görsek.
    Anneler günün kutlu olsun canım..

    YanıtlaSil
  2. çoook yakışıklı olmuş ya :)

    şiiri ağlayarak okudum ..bu ara her şeye ağlıyorum zaten ...

    yakında sizi görmek için oraya gelebilirim canim :)

    YanıtlaSil
  3. yerim seni benn,maşallah çok da güzel yüzlü kalbi gibi :))

    YanıtlaSil
  4. anneler günün kutlu olsun...biraz geç oldu ama..Allah seni Alper'den ayırmasın inşallah..Sağlıkla büyüsün göznün önünde...

    YanıtlaSil
  5. Böyle anlarda insan anne olduğu için daha da bir mutlu oluyor öyle değil mi?:))
    Küçük adam çok yakışıklı olmuş annesi...İnşallah bir ömür hep böyle mutluluk gözyaşları döktürsün sana.

    YanıtlaSil
  6. anne yerine izin almalar falan şaşırdım doğrusu maşallah Alper delikanlıymışta anlamamışız yahu.
    Gülen yüzün hiç solmasın güzel evlat

    YanıtlaSil
  7. Alper'e kocaman aferin :)
    Size olan o güzel sevgisini zevkle takip ediyoruz bir ömür bitmez aşkınız inşallah...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Çok yakışıklı olmuş annesi,maşallah...
    Anneler günün kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  9. Alper şaşırtıyor beni sürekli, patrondan izin almak, süper güzel.

    YanıtlaSil
  10. çok güzel ya ben de ağladım valla birde alttaki aneler günü yazısını okuyunca.sevgiler canım sana yürekten....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...