Cumartesi, Mayıs 02, 2009

Bağlantı Yoook!

İnternet bağlantısında sorun vardı bir kaç gündür..
Bir geliyor bir gidiyor..
Tam yorum yazıyorum hoop kopuyor..
Teknoloji bağımlısı olmanın zor yanı da bu!
Bir yanı eksik kalıyor insanın..
Neyse ki sorun çözüldü!




Gök gürültüleriyle ve şimşeklerle aydınlanan bir gecenin ardından yağmurlu bir sabaha uyandık..
Kiracıyla olan sorunlarda da henüz bir gelişme yok!
Avukatın yönlendirmeleriyle hareket ediyoruz..
Umarım yakında bu dertten de kutuluacağız!

Alper'e gelince şimdiden "Anneler Günü" telaşı sardı onu..
Öğretmeni ezberlemesi için bir şiir vermiş ona çalışıyor..
İlk başlarda bana sürpriz olsun diye kapalı kapılar ardında çalışıyordu ama dün akşam dayanamayıp okudu..
Benim de gözlerim doldu tabi :(
Tam Alper ve beni anlatan bir şiir seçmiş öğretmeni..
Daha çok ağlarım ben anlayacağınız!

Şimdilik aklıma gelenler bunlar..
Birde Mayıs sonunda vizeler var..
Ders çalışma zamanı geldi yine!
4 dersten sınava girmiştim 3'ünü vermişim..
Başarılarımın devamını dileyerek sonlandırıyorum bu yazıyı..

Güneşli bir haftasonu diliyorum ama sanırım tüm Yurtta yağış var :p
Mutlu haftasonları..

11 yorum:

  1. Gerçekten bilgisayarlar olmazsa olmazlarımızdan oldu, Anneler gününde blogunda bizde görürüz şiiri, evet şu anda yağıyor gerçi 1 ay sonra ararız bu havaları :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Canım
    şiiri sabırsızlıkla bekliyoruz:)
    Senin gibi çalışkan bir insanın başarılı olamaması söz konusu bile değil.
    Ayrıca tebrik ediyorum seni
    yağmur berekettir vallahi yağsın istiyorum ben.
    Kaç senedir Nisan yağmuru görmüyorduk.
    Ama yağmur iyi bir haftasonu geçirmemize mani değil
    çok öptüm
    sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
  3. Güneş evet yağmuru özleyeceğiz belki ama bu aralar fazla geldi bana :) Şiiri anneler gününde yayınlarım evet :)

    Smilena; teşekkürler canım..

    Nazlıgül abla azıcık daha sabredin o zaman :) Çalışkan değilim valla yaa :) Alper'in duaları sağolsun :) Bende öpüyorum..

    YanıtlaSil
  4. Alevcim;
    internet olmadığı zamanlar ne kötü oluyor dimi ya nasıl da alışmışız her an elimizin altında olmasına.ben hep böyle zamanlarda önceden ne yapıyormuşuz acaba diye düşünüyorum. annemle konuştum dediğin gibi havalar pek kötüymüş burda da şakır şakır yağıyor.ama gündüzleri yine sıcak sayılır. artık bitsin de şu yağmurlar yaz moduna girsek yaa..valla ben fazlasıyla sıkıldım inan:)alperin heyecanını da anlıyorum.ne kadar güzel bir duygudur kimbilir senin için.ben de senin yerinde olsam herhalde hüngür sümük ağlardım:)öpüyorum kocaman canım.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. alevcimmm sen hangi bölümdeydin canımmm? başarılar diliyorum; ama hem işe giden hem anne olan bir bayan olarakkk 4dersten 3 ünü verdiğin için de seni ayrıca tebrik ediyorum! kocaman da opuyorum!

    YanıtlaSil
  6. Kiracı ile problemleri halleder, kafanızı rahatlatırsınız umarız en kısa zamanda.
    Anneler gününü bekliyoruz Alper'in şiiri için.

    YanıtlaSil
  7. Anneler gunu siirini oglusundan duymak ekadar guzel bir duygudur hayal edebiliyorum..
    simdilik sadece hayal edebiliyorum :)

    Basarilarinin devamini dileriz blogcu ailesi olarak :))

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin diyorum önce :)) çünkü iki gündür göremeyince yazılarını merak etmiştim.Sana çok alıştım ben :)) sanada iyi haftasonları öpüyorum..

    YanıtlaSil
  9. Umarım kiracıyla sorunlar en kısa zamanda çözülür! Aferin Alper'e! Merak ettim bu arada şiiri:)Finaller için de ALlah yardımcın olsun şimdiden! 4 dersten 3 ünü vermişsin aferin sana:) İyi haftalar!

    YanıtlaSil
  10. Tuğbacım kesinlikle öyle.. İnternet hangi ara bu kadar hayatımızın parçası oldu bende anlamadım.. Ağlamak benim için de hiç zor değil biliyorsun :)

    Gizemcim S. Bilimlerdeyim. Daha önce Finans okuyordum ama sarmadı dersler :P zor gelmedi yanlış anlama sarmadı :))) Finallerde devamı gelir inşallahhh..

    Çocukla Çocuk; Kiracı için ne desem azzz! Bizde ailece annelr gününü bekliyoruz :)

    Yelizcim sağoll. Sende en kısa zamanda duyarsın inşallahhh şiirler, şarkılar.. Ayrıca teşekkürler..

    Nehir'ce; çok sağol canım. Böyle yorumlar almak çok mutlu ediyor beni. Sağolasın tekrardan..

    Seblacım sağol canım. Umarımm, öpüyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...