Pazartesi, Haziran 15, 2009

Planlar..

Tatil planları yapmaya başladık..
Sanırım Ağustos ayının ilk haftası ailece güzel bir tatil yapabileceğiz..
İnternetten fiyatlara baktım az önce ve resmen dudaklarım uçukladı :(
Kriz falan uğramamış sahillere!
Belirsizlik yüzünden erken rezervasyon da yapamamıştık..
Orta halli güzel bir otel kişi başı 275'den başlıyor..
Günlük 550 TL çok değil mi?
İçim daraldı bak birden :)
Sabahtan beri üzerime çöken miskinliğin sebebi de bu sanırım..
Kafamdaki bir dolu şeyi de saymazsak tabi!
Hayalimde Lara sahilinde 1 hafta güzel bir tatil yapmak vardı yahu!
Bu gidişle zorrrr!
Yani gidişte değil ama dönüşte çok koyar bana o fiyatlar :)



Önerisi olan var mı?
Yardımmmmm, pleaseeee..

14 yorum:

  1. Ah canım benim Ağustos'un ilk haftası yüksek sezondur turizmde :) Normal fiyatlar katlanır hep, en dolu dönem olduğu için. Geçen yıl balayında nasibimizi aldık bizde mecburen. Keşke şimdilerde gidebilseniz ya da Ağustos sonu..
    Öneri gelmiyor valla aklıma.. Dur bakalım, belki bakarsın kafandaki fiyata yakın bir yer bulursun.

    YanıtlaSil
  2. ben nedense akdeniz ile bir türlü barışamadım eskiden beri :)
    ben çeşme delisiyim...özellikle ılıcanın denizi ve alaçatının sokakları bir başka güzel...ne kadar sıcak olursa olsun hep esiyor çeşme.
    çeşme de bir yer açılmış yeni sayılır.günlük 600 milyon kişi başı !!!
    bunu okudum sustum oturdum yerime :)

    canım eğer imkanın varsa yurt dışından rezervasyon yaptırabilirsen fiyatlar en az %50 farkediyor.almanya da yada başka ülkede tanıdığın varsa bir araştır istersen...

    birde tur yerine direk kendin arayıp fiyat alabilirsin.hatta pazarlık bile yapabiliyorsun :)

    ben çeşmede 5 yıldızlı bir otelden fiyat alırken yapmıştım :)

    eğer istersen bana nereleri istiyorsan bununla ilgili mail atarsan senin için fiyat almaya çalışırım

    sevgiler öpüyorum seni ve alper i

    YanıtlaSil
  3. biz eskiden yazları hep o fiyatları uçuk olan tatil köylerinde alırdık soluğu ama sonra kendimizi tatil köylerine kapatmak yerine butik otelleri denemeye karar verdik ve çokta memnun kaldık. gerçekten çok güzel butik oteller var ülkemizde, bence onlardan da araştırabilirisin. sadece bir fikir :))

    YanıtlaSil
  4. Evet haklısın,malesef Türkiye'de tatil Türk vatandaşları hariç herkes için çok ucuz!Bence illaki 5 yıldızlı bir otelde kalmak yerine ufak temiz bir pansiyonda da kalabilrsiniz,etrafınızı da istediğiniz gibi keşfedebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Canım Anltalya da ızmır de havuzlu sıtelerde yazlıkkıralıyosun bı haftalık 1 mılyar doya doya yuzuyon ama yemek sana aıt tabı:)
    Bence bı hafta bu sekılde bı degısıklı yapın.
    Antalya da kaş ta var bılıom
    bı de
    ızmır gumuldur-ürkmez taraflarında

    YAĞMIRRR

    YanıtlaSil
  6. Bencede çok yüksek,biraz daha araştır derim ,birde tatil acentalarını direk aradığında farklı kampanyaları da haber veriyorlar umarım gönlüne göre bir yer bulursun,ben de ağustosun ilk haftası çıkıyorum :))sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Alevcim fiyatlar bu sene krize rağmen çok yüksek gerçekten. Ne kadar lüks olursa olsun bu fiyatların değmeyeceğini düşünüyorum ben. Eğer çok lüks aramam, deniz güzel olsun, dinleneyim diyorsan; kesinlikle Çıralı'yı öneririm. Harika bir deniz, doğal bir ortam. Pansiyon fiyatları da geçen sene oda-kahvaltı 35.tl ydi. Tavsiye ederim. Öptüm canım:)

    YanıtlaSil
  8. Evet fiyatlar el yakıyor hakikaten.
    Dünyada kendi vatandaşına turistlerden daha pahalıya tatil yaptıran tek ülke bizimkisi:(
    Aynı otelde,yabancı bir turist bizim verdiğimiz paranın yarısını bazen daha bile azını veriyor:(
    Gerçi onlar aylar öncesinden acentalar aracılığyla ayırtıyorlar yerlerini ama çok koyuyor insana yaaa:((
    Sevgiler canım...Umarım uygun bir yer bulursunuz...
    Bu arada Sebla'ya katılıyorum Çıralı süppperrrr:))))

    YanıtlaSil
  9. en zor dönemde tatil ayarlamışsınız.ama dediğin gibi çok yüksek fiyatlar.lara'yı sevmiyorum ben .umarım istediğin gib bir yer bulabilirsin.hürriyet gezetesindeki ilnlara bak.turlar promosyonlarını ilk oradan bildiriyorlar.

    YanıtlaSil
  10. bizim tatil anlayışımız beş yıldızlı otellere dünya para bayılıp otelde yatmaktan yana değil hiç bir zaman,gittiğimiz yerlerde gezmek,keşif yapmak olduğu için otelide sadece yatmak için kullanırız.
    Sizde güzel ve temiz butik oteller yada pansiyonlar arasından eleme yapabilirsiniz.2007 yazında Antalya Konaltı'nda uygulama otelinde kaldık.Turizm otelcilik okullarının otelleri, öğrenciler staj yapıyorla yaz boyunca okulun bu otellerde;en büyük otelde Antalya'da çok güzel temiz kalınabilir bir yer fiyatlar milli eğitime bağlı olduğu için çok uygun,çok merkezi bir yerde Lara'ya da yakın.Antalya tarafını düşünürseniz değerlendirin derim.
    Sevgiler inşallah keyfinize ve bütçenize göre bir yer bulursunuz.

    YanıtlaSil
  11. KİRPİKTEKİ GÖZYAŞI : Bizde geçen yıl Çıralıda tatil yaptık ama hiç 35 tl lık bi pansiyona rastlamadım.hep aynı pansiyonda kalıyorduk değişiklik olsun diye diğer pansiyonları gezdik ama hiç 70 in altında fiyat veren yer olmadı. bizde 80 tl ya kişi başı tabiki Orange da kaldık. temiz ve hoş bir yerdi. önceden rezarvasyonla gidince fiyat 110 tl imiş. ama gezip fiyat alınca ve tekrar geri dönünce indirim yapıyorlar bilginize...

    YanıtlaSil
  12. Flame merhaba, daha 2-3 gün önce Bodrum-Yalıkavak'taki Delta Beach Resort'ten döndüm. Harika bir oteldi. Ağustos fiyatları ne olur bilemiyorum ama 200lere çıkacağını sanmam. Bu sene yenilenmiş bir otel, gıcır gıcır. Özellikle çocuklu ailelere çok uygun. Blogumda da izlenimlerimi yazdım. Kesinlikle tavsiye ederim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Adsız; biz Kütle Pansiyon'da kalıyoruz her sene. Geçen sene oda-kahvaltı kişi başı 35.TL ödedik. Pansiyonumuz normal ama temiz bir pansiyon.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...