Salı, Haziran 09, 2009

Yeni bir lezzet SELVA!

Bir süre önce Fikri Mühim sitesinden onlara katılmamı isteyen bir davet maili almıştım..
Fikri Mühim Türkiyenin ilk ağızdan ağıza reklam ajansı..
Üyelerine yeni çıkan ürünleri deneyerek fikirlerini iletme fırsatı sunan çok güzel bir site..

Uğur Yücel'in "Makarnanın tarifini değiştirdik! Denemenizi istedik" sloganıyla reklam filminde oynadığı marka Selva'nın ürünlerini ve özel tariflerini içeren çok şık bir paket göndermişler bana..



Biz ailece severek tükettik. Sizinde aklınızda olsun..
Özellikle domatesli ve tas kebaplı bir tarifi denedim ki fotoğraf çekmeyi unuttuğum için yazamıyorum şimdi..
Bir daha ki yapışımda sözzz :)

14 yorum:

  1. bana da geldi paket raporumu verdim makarnamı yedim :)

    YanıtlaSil
  2. Bana da gelmişti o mailden,cevap yazsaymışım keşke :))Afiyet olsun..Devamı gelir bence :)

    YanıtlaSil
  3. aaa biz de deniyelim
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. deneyelim Selva'yı, çok olumlu şeyler okudum

    YanıtlaSil
  5. bende fm im..Paketi de bekliyorum hayırlısı bakalım...;)

    YanıtlaSil
  6. bende bende bendee,, canım çok makarna çekti ama ya,açım zaten :(

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Alevcim, o siteye ben de Firuz'un tavsiyesiyle dün üye oldum.Ona da makarnalar ve başka şeyler gelmiş, bakalım bana da gelecek mi :)
    _Saniye_

    YanıtlaSil
  8. Afiyet olsun Flamecim :)) Canim benim postan geldi :))cooook mutlu ettin beni :)) Sana kocaman kocaman sevgilerimi gonderiyorum :))

    YanıtlaSil
  9. Afiyet olsun bende istiyorum :)

    YanıtlaSil
  10. denemek lazım yeni tarifleri :)

    YanıtlaSil
  11. Funda; bendensin sende :)

    Pelin'ce; inşallah :) Keşke yazsaymışsın. Bir daha ki sefere kaçırma bence..

    Mavianne; tavsiye edilir..

    Karen Hanım; b u kampanya bitti sanırım ama başka kampanyalar olacaktır. Üye olun sizde siteye..

    Çocukla Çocuk; mutlaka deneyin canım.

    Gündüz68; gelir o zaman yakında canım.

    Banucum; olsun bakalım :)

    Bernush; bendeeee :))

    Saniyecim gelir canım merak etme. Kampanya mailini alınca kabul edersen 1 hafta içinde eline ulaşıyor.

    Moonsun; afiyet olsun sana da canım..

    Nehirce; sende üye olabilirsin canım. Ya da bana mail adresini yolla ben seni önereyim. Nasıl istersen.

    Owl; kesinlikle :))

    YanıtlaSil
  12. bende gecen hafta uye oldum fm ye bakalım henuz bısey gelmedı

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...