10 Ekim 2009 Cumartesi

Alper'den inciler..

Okul ile ilgili olarak bir problem yok şimdilik..
Halinden memnun ama iş ders yapmaya gelince işler biraz değişiyor.
Ders yapmayacağım falan demiyor ama mesela güzel olmadıysa ve ben sildiysem çıldırıyor resmen.
Anne ben ne güzel yapmıştım neden siliyorsun diye başlıyor isyana..
Ne yapacağımı şaşırdım..
Bende fazla sil - yap istemiyorum ama baştan savma olmasın diye titizleniyorum işte..
Anne - Oğul aramız dersler yüzünden açılacak diye korkuyorum :D
Neyse şimdi ben kenara çekilip sözü Alper'e bırakıyorum :p

Anne hani benim cebimde 1 tane para vardı ya ben onunla sakız aldım kantinci bana bir sürü para verdi!

Okulda yasak olan şeyler var, okulun kuralları var anne. Mesela sakız çiğnemek yasak! Biz arkadaşlarla tenefüzte çiğniyoruz zil çalınca da hemen çöpe atıyoruzzz..

Anneee bugün okulda ne oldu biliyor musun? Gerçek bir şey oldu. Sınıf başkanı ile başkan yardımcısı seçildi.
Kim oldu peki?
Bilmiyorum, unuttum.. {Ne sorsam unutuyor zaten bu ara!}



Alper okulda öğretmen yıldız falan veriyor mu hiç?
Hee evet bazılarına veriyor anne, saklayın diyor !!!

Anne ya dün akşam ödevimi fazla yapmışım ben. Yanlış yeri işaretlemişim sanırım. Öğretmen sil yeniden yap dedi.
Sen ne yaptın peki?
Anne o kadar uğraşmışım sadece son satırı sildim. Üzerinden geçtim bir daha..

Alper sen o sert yastığı bana ver sen yumuşak olanı al..
Olmaz anne yarın senin doğum günün, yumuşak olanı sen al..

Annee ya ben boşuna korkmuşum bu ödevlerden, çalışınca çok kolaymışşşş!!!

Anne ben çok heyecanlıyım bugün.
Neden oğlum?
Öğretmen dersinizi çalışın sınav yapacağım dedi!!

Anne bugün Cuma yarın tatil di mi?
Evet oğlum..
Anne çok yorgunum. Büyük abilerle maç yaptık daha doğrusu biz topun peşinden koştuk da ben çok yoruldum. Ayağımda ağrıyor ben bu akşam dinleneyim yarın yaparım derslerimi tamam mı?

{Devamı gelecek}

18 yorum:

  1. bayildimmmmm bayildimmmm
    okurken boyle sanki heyecanla , saga sola sallana sallana soyluyormus gibi canlandi gozumde :))

    YanıtlaSil
  2. Bu diziye bayıldım :))) Devamını merakla bekliyorum...
    Yerim onu ben:)

    YanıtlaSil
  3. :)))) ilahi Alper ya sabah sabah neşelendirdin beni :))
    Alev işin var senin okul bitene kadar :)
    Favorim başkan ve başkan yard.nın isimlerini unutması :))

    YanıtlaSil
  4. Akıllı çocuk ya :) Annesini de her daim düşünür , ödev konusu zor valla.Teyzem öğretmen olduğu halde kendi çocuğuna ödev yaptıramıyor vermesinler o kadar çok ödev ya, yazık bu çocuklara..

    YanıtlaSil
  5. Bence gayet güzel uyum sağladı,ikinci dönem her şey daha çok rayına oturacak.. benimkide verdiğim harçlıkla gitmiş telefon kartı almış :) şaşırdım beni aradığında .. sesimi özlemiş ,vayyy vayy dedim bende... merak böyle bir şey :))

    YanıtlaSil
  6. ayyy bu çocuk adam olacak alevcim hiç korkma. Çok şeker ya büyümüşde küçülmüş.

    YanıtlaSil
  7. alışverişkolik (:10 Ekim 2009 17:42

    Ayy Allah'ımm! :) Heyecanla okudum :)

    Öpüyorum sizi :) Devamı merakla bekleniyor! :)

    YanıtlaSil
  8. ay gelsin devamı lütfen!..
    okuması bile çok eğlenceliydi

    YanıtlaSil
  9. Yeliz; tahmininde yanılmıyorsun canım :D

    Nazlı teyzesi afiyet olsun :p

    Nazo; unutma numarası yapmasına sinir oluyorum. Merak ediyorum ne olup bittiğini ama genelde cevap hep unuttum oluyor. Gizli kamera koyacağım sonunda :p

    Pelince; ayy ne güzel yaaa. Maşallahhh, düşünceli oğullarımız var değil mi?

    Haydins; bencede yaaa. Aslında yasklandı 1,2,3. sınıflara ev ödevi dediler ama bizde durum farklı. Bende hak veriyorum çocuğa el yazısı resmen işkence :(

    Esr@; inşallah canım, inşallahhh..

    Alışverişkolik; Bizde öpüyoruz canım. Devamı gelecek inşallah..

    Cansudere; sağol canım..

    Syhn; teşekkürler canım. Gelecek merak etme ama önce yaşamamız lazım :p

    YanıtlaSil
  10. Bize müfettiş geldi geçen hafta Alevciğim. 1. ve 2. sınıf öğretmenlerini acayip terletmiş. Yok hangi harfler bağlanmaz, yok şu harfi yanlış öğretmişsin vs. El yazısının öneminden bahsetmiş falan.. Ne gereksiz bir uygulama.. Milletin yazı karakteri olacakmış.. Sanki herşeyimiz düzgün de yazılarımızın uyumlu olması kaldı.

    Çocuklar 2. kademeye geçince her defasında el yazısımı yazacağız, düz yazımı diye sorup duruyor. Hiç biri sevmiyor, zaten yazıları da kargacık burgacık oluyor..

    YanıtlaSil
  11. alışverişkolik (:11 Ekim 2009 12:34

    Bu arada;eklemek istiyorum.Nazo'ya katılıyorum.El yazısı uygulaması çok saçma.Kitaplar,dergiler hepsi düz yazı.Öğrenciler ikinci kademeye yani 6. sınıfa geçtiklerinde düz yazı yazmak zorundalar.Uygulama böyleymiş.Yani 6. sınıfta bir de düz yazı öğrenmeleri gerekmekte.

    El yazısı tamamiyle gereksiz ve çocuklara bir işkence.. BENCE!

    YanıtlaSil
  12. Ay ne şeker çocuk bu yaa!Maşallah!

    YanıtlaSil
  13. Tatlım fıkra gibi okudum. Süperdi. Bakalım bizim ne fkralarımız olacak.
    Keyfiniz, neşeniz,güzel anılarınız daim olsun canım
    Kocaman sevgiler:))

    YanıtlaSil
  14. bayılıyorum bu Alper diyaloglarına. şu unutma işi biz de de var, bizim önem verdiğimiz ayrıntılara takılmıyorlar ondan sanırım, önemli olan başkan seçimi

    YanıtlaSil
  15. ahhh ben bu Alperin sorularına-cevaplarına bayılıyorum ya.
    O bu sorulara devam ettiği sürece sende bize aktar Flamecim lütfen

    YanıtlaSil
  16. Nazo'cum çok haklsıın ama gel de anlat işte :( Tabi ki keşke hepsi inci gibi el yazısı yazsın, karakterli yazıları olsun ama mektup bile yazılmazken ne işe yarayacak onu çözemedim :(

    Alışverişkolik; aynen öyle canım ama elimiz mecbur :(

    Anne ve Kızları; çok teşekkürler..

    Lezzetibol; sizin maceralarınız nasıl olacak bakalım. Yazarsan zevkle okurum ben :p

    Pınarcım evet :D

    Çocukla Çocuk; Alper'in unuttuğunu sanmıyorum canım. Bizimki saklıyor besbelli :p Güya utanıyor :D ne varsa..

    Ceydacım sağol canım. Malzeme oldukça :p yazacağım merak etme :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...


FLAME