Perşembe, Kasım 19, 2009

Mimm..

Tuğba beni mimlemiş..
Mimlenmeyeli de epey olmuştu, özlemiştim..
Teşekkürler Tuğbacımm..

En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?
Bu aralar Dünya'da gündem o kadar sık değişiyor ki! Favorim Türkiye ve domuz gribi bir de açılım..
En son hangi şarkıdan nefret ettin? İsmail YK Facebook..
En son hangi fast food ürününden tiksindin? Tiksinmedim ama diyet yüzünden uzak duruyorum uzunca bir süre..
En son hangi sakatatı yedin? Ciğer
En son hangi yerli şarkıyı beğendin? Yalın "Bir tek sen eksiksin"
En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin? Alper sayesinde bu ara bol bol Shantel'in Disko Partizanisini dinliyoruz..
En son hangi yerli filmi beğendin? Issız Adam
En son hangi yabancı filmi beğendin? Aşkın 500 Günü
En son hangi kitabı okudun? Nermin Bezmen "Aurora'nın İncileri" şimdi de aynı yazarın son kitabı olan "Bizim Gizli Bahçemizden" var elimde..
En son hangi bilgisayar oyununu oynadın? Farm Ville
En son hangi mizah dergisini okudun? Okumuyorum uzun zamandır..
En son neyden korktun? Alper hastalandı ateşlenecek diye korktum ama neyseki çabucak iyileşti..
En son kime veya neye küfrettin? kendime sanırım :D
En son neyden kaçtın (opsiyonel: koşarak ta olabilir) Bu ara hep kaçıyorum bir şeylerden. Aklımdaki hiç bir şeye yetişemiyorum ve yetişmek için de üstün bir çaba sarf ettiğimi söyleyemem ama ütüden kaçıyorum en çok sanırım..
En sevdiğin 5 film? Issız Adam, Kız Kardeşim, Babam ve Oğlum, En iyi arkadaşım evleniyor, Sex and the City, Titanic, Tatil, Göl Evi, Sıradışı, Pretty Women... o kadar çok var ki 5 ile sınırlayamam. Bunlar da ilk aklıma gelenler..
En sevdiğin 5 şarkı? Sezen Aksu ve tüm şarkıları demek istiyorum say say bitmez ki..
En sevdiğin 5 yemek? Etli Dolma, Elbasan Tava, Domatesli Makarna, Fıstıklı Kadayıf, Kahve..
En sevdiğin 5 isim? Alper, Alev, Duru, Umut, Defne..
En sevdiğin 5 oyun? Monopoly, Farm Ville, Okey, Soğuk - Sıcak, Voleybol..
En büyük korkun nedir? Sevdiklerimi kaybetmek, Deprem..
En nefret ettiğin 5 klişe nedir? Erken kalkan yol alır, Yaptığın bana öğrendiğin kendine, Sıkıcan iyidir çabuk çıkmaz, Dilin kemiği Yok, Beni yanlış anladın..

Bende Nazo ve Nehircce'yi mimliyorum..

1 yorum:

  1. Cevaplayacağım canım en kısa sürede ;) Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...