Salı, Kasım 24, 2009

Strawberry indiriminden payıma düşenler!

Aslında ben kendime 2010'a kadar kozmetik alışverişini yasaklamıştım!
Güya elimdeki stokları eritecektim!
Hatta burada da yazmıştım ama olmadı, yapamadım..
Strawberry'nin Christmas indirimine yenik düşüp "azıcık" alışveriş yaptım..
Bayram hediyesi alamaz mıyım kendime :D
Aldım bile işte :p



Shisedo violet farın rengine bayıldım. Çoook güzel ve oldukça kalıcı. 23 TL



Bu Stila seti almayan kalmadı blog aleminde! Kusur kalamazdım :D 20 TL



Bu paleti de JustMakeup o kadar övmüş ki mecbur kaldım almaya! 19 TL

7 yorum:

  1. :):):):)
    insan kendine engel olamıyor demi..
    hepsi çok güzel güle güle kullan.
    stila makyaj setini çok beğendim ama bulamadım ben sitede stoklarda kalmadımı ki ya...

    YanıtlaSil
  2. ÇOK UCUZMUS BUNLAR DAYANAMAMN NORMAL BENCE.EŞİMİN HEP DEDİĞİ GİBİ BU KADINLARA İNDİRİM YAZSINLARDA NE OLSA ALIRLAR

    YanıtlaSil
  3. alışverişkolik24 Kasım, 2009 13:23

    Ovv ! Bu fiyatları görüp de nasıl tutar ki insan kendini ? :)

    Renkler harika! Çok beğendim.

    Güzel günlerde kullan canım.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Nalancım baktım bende ama stoklarda kalmamış sanırım. Talep çoktu zaten :( Üzüldüm şimdi...

    Işıl; yok ben indirim olan herşeyi almam ama kaliteli ürünleri cazip fiyatlarla görürsem dayanamam :D

    Alışverişkolik; Tutamadım bende canım :D Haksız değilim dimi ama? Beğenmene sevindim canım. Teşekkür ederimmm..

    YanıtlaSil
  5. Mor fara bayıldım, ne güzel rengi...

    YanıtlaSil
  6. Tüh gözümden kaçmış bu ürünler.
    Bende yeni parfüm aldım yani geçen hafta çarşamba.
    Gelir diye heyecanla bekliyorum. Lüften bari yarın gelsin (bayramdan önce)
    Bu siteyde sen alıştırdın beni:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Laçin; bende :p

    Tijencim çabucak bitti sanırım bu ürünler :( Umarım parfümün ulaşır bugün eline. Bayramda kullanırsın ne güzel olur. Öpüyorum canım..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...