Salı, Aralık 01, 2009

Diyette 4. hafta ve Bayram..

Diyete başlayalı tam 1 ay oldu..
Bugün rutin kontrolüm vardı..
Bayram'ı firesiz atlattığım için büyük bir rahatlıkla çıktım tartıya..
1200 gr vermişim..
Toplam da 5.300 gr oldu..
İlk ay'ı hedeflediğimiz şekilde sonlandırabildiğim için çok mutluyum..
Yürüyüşe ve su içmeye devam..
Bu hafta 2 gün boyunca metabolizmayı hızlandırmak için çorba diyeti uygulayacağım.

Bayram da geldi geçti işte..
İlk gün kurban telaşı ile geçti zaten..
2. günü aile ziyaretlerine ayırdık..
Tüm günümüzü aldı ve çok keyifliydi..
Tabağıma konan leziz tatlılara, aşurelere, böreklere nasıl hayır dedim ben bile bilmiyorum.

Annanemi de ziyaret ettim..
Dedem gidişinin ardından epey sarsıldı..
İnsanın 60 yıl aynı evi paylaştığı birini kaybetmesi ne kötü!
Yalnızlık da cabası..
Benim keyfim yerinde diye ısrar ederek annemin yanına da gelmiyor..
Annem gidip yemeğini ve ev işlerini yapıyor..
80 küsür yaşında dile kolay..

Alper de mezarlığa geldi bizimle..
Kaybettiklerimizden, ölümden, mezarlıktan korksun istemediğim için onu da götürüyorum.
Hiç te yadırgamadı, gayet normal davranıyor..
Bir gün hepimiz öleceğiz ve yatacağımız yer orası..
Korkulacak bir şey yok, oğlum da korkmasın istiyorum..
O da kendince nasıl dua ediyor bir bilseniz.

Bayram'ın 3. günü evdeydik.
Dinlendik bol bol. Farm Ville'da ekip biçtik. Ödev yaptık. Tv izledik. Ben yürüdüm arada :D Durmak yok anlayacağınız! Akşam üzeri yakındaki alışveriş merkezine gidip yemek yedik. Biraz dolaştık, alışveriş yapıp döndük eve.
4. gün ise Alper ve My koo evdeydi ben ise işte..
Hiç çalışmadan mesai aldım diyebilirim!
Hiç iş yoktu. Telefon bile bir kaç kez çaldı..

Bugün ise hayat normale döndü..
Ev temiz, birikmiş çamaşır ve ütü yok..
Bir süre rahatım..
Bayramları bu yüzden de çok seviyorum..
Hayatımı düzene sokmak için zorluyor beni..

Hepinize güzel günler..

13 yorum:

  1. Süpersin Alevcim!!!1 ay ne güzel bitirdin sanki daha dün başladın gibisin ama zaman ne kadar hızlı geçiyor.Belki sana bize göre daha yavaş geçmiştir:) çünkü ben çok yiyorum ühüü
    ahhh ben de versem şu 10 kilo fazlamı.
    5300 çok iyi bir rakam.
    Şoklarını merak ettim bende.

    BUKET

    YanıtlaSil
  2. Canım tebrikler,daha da iyi olacak eminim..Dilediğin kiloyu vereceksin.Çok öpüyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. alevv cok ozenıyorum sana.. harıka gıdıyorsun. kosu bandı yorumlarını alamadım hala:P

    YanıtlaSil
  4. tebrikler cannım ben de diyet yapmaya niyet ettiğim anda senin diyete yakın bir beslenme planına göre bol egzersiz ve su ile yapmayı düşünüyorum haydi bakalım giden herr kilo nasıl da kamçılıyor insanı allah kolaylık versin :)

    YanıtlaSil
  5. sana da güzel bir hafta olsun alevcim...

    YanıtlaSil
  6. keyifli bir bayram geçirmene sevindim.ohh maşallah kilolar gtti,ev temiz,ütü yok.sağlığınızda yerinde olunca maşallah bir kadın başka ne ister dimi ama... maşallah.
    bebeğede Allahım acil şifalar versin

    YanıtlaSil
  7. bayramda tatlılara dayandığın için takdir ettim seni. Diyetisyenin oğlu aklımdaydı valla, çok sevindim iyi haberine.
    ailenle güzel bir bayram olmuş. Biz de kızımı babaannesinin mezarına götürüyoruz 1sene önceydi en son pek anlamamıştı gerçi

    YanıtlaSil
  8. SAÇIMA OLAN İLTİFATINIZA ÇOK TEŞEKKÜRLER.İŞLERİM ÇOK YOĞUN CEVAPLARIM GECİKİYOR KUSURUMA BAKMAYIN

    YanıtlaSil
  9. oohhhh süper verimli geçmiş anlaşılan...yalnız bayramda kendini frenlemeni ayakta alkışlıyorum.ben olsam asla yapamam :))

    YanıtlaSil
  10. süpersin alev valla darısı başıma artık. Bu arada geçmiş bayramın mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  11. alışverişkolik02 Aralık, 2009 14:06

    Canım tebrik ederim valla ya :) Harikasın!

    Bizim de ilk gün kurban telaşı,ikinci gün ziyaretler,üçüncü gün alışveriş merkezlerinde,son gün de dinlenmek derken geçti işte..

    Alper'i mezarlığa getirmen bence de mantıklı. Sonuçta doğum gibi ölümü de bilmesi gerek.


    Çok öpüyorum..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Buketçim çok teşekkür ederim canım. 5 kilo çok iyi bir rakam tabi. 1 bedene denk geliyormuş. Şok menüleri de yazmaya başladım canım.

    Nehircce; inşallahhhh!!

    Esraca; kilolar gittikçe hakikaten daha bir moral geliyor insana ve yeme isteği azalıyor. Umarım böyle devam eder. Benim menüm gayet doyurucu kendine göre sende uygulayabilirsin tabi..

    Yass; sağoool şekerimm..

    Smilena; tşk..

    Ceyda'cım hakikaten bir kadın için bu kadarı büyük bir mutluluk :D Sağoll canım..

    Çocukla Çocuk; ufaklık için bende çook sevindim. Mezarlık olayında da aynı görüşte olmamıza sevindim.

    İçimden geldiği gibi; teşekkür ederimmmm..

    Işıl; rica ederimm..

    Hande; bende kendime şaşırdımmm :p zaten :d

    Esracım sen önce bebişimizi dünyaya getir gerisi kolay merak etme :D

    Alışverişkolik; sağollll canım desteğine çokkk teşekkürler. Bende öperim kocaman sarıldım bir de..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...