20 Mayıs 2010 Perşembe

Dağınık!

Ortalık nasıl dağınık bir bilseniz!
Bu da yetmezmiş gibi ruhum da eklendi mi bu karmaşaya?
Böyle olunca elim de gitmiyor ki işe, güce…
Zaten tüm gün ofiste kapalıyız akşam olunca da evin dağınıklığı çökünce üzerime çözebilene aşk olsun beni…
Nerden kalkıştım bu kadar işe!
Oysa ruhum bahara kapılmıştı, sevinç kaplamıştı, güneşin pırıltısı dolmuştu içime…
Birden nasıl da değişti her şey…



Evde şu an bırakın yatmayı oturacak yer bile yok! Bir taraftan ufak tefek tadilat işleri diğer yandan boya badana derken savaş alanına döndü ortalık. Bomba düştü sanki! Yenilenen aksesuarlar, bahaneyle değişecek mobilyalar, bir de tül – perde eklenince listeye işler iyice karıştı.

Bu kadar işe kalkışmamın nedeni sadece bahar temizliği değil erkekliğe ilk adımı atacak Paşamın sünnet telaşı…
Daha önümde koskocaman bir yapılacaklar listesi var ve yanlarına çentik atılsın diye gözümün içine bakıyorlar!
Eee ne de olsa 10 yıllık bir ev!! burası yenilenmeyi hak ediyor diye kendimi avutuyorum ama gözüm de korkmadı değil!
Neyse ben bu yazıyı burada bitirip kendimi beni bekleyen işlere adıyorum.
Müsaadenizle tabi!

4 yorum:

  1. ay canım evde bizde aynı durumdayız.
    4 kişilik aile yatacak yer bulamıyoruz.senden ricam tüm ayrıntıları dikkat etmeye çalış bizim banyomuz sırf salak bi satıcı,işgüzer bi usta ve bizin kontrole zamanımız kalmaması yüzünden çok kötü gözüküyor o kadar üzüldikki anlatamam geri dönüşüde yok.
    tek tesellimiz bu günlerin geçmesi...

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun dileklerinize teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Üzülme Alevcim,eminim sonucunda herşey çok güzel görünecektir.
    Sünnet,doğum vs..oluyor böyle telaşlar.
    Bende senin gibi bir değişiklik yapabilsem.ahh ahh.

    YanıtlaSil
  4. ahhh canım büyük bir tadilattan çıkmış biri olarak okadar iyi anlıyorum ki seni.herşeyi bırakıp kaçıp gidesim vardı.ama bitince okadar güzel oluyor ki herşey,tertemiz ve yepyeni oluyor.Allah kolaylık versin canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...


FLAME