Perşembe, Mayıs 13, 2010

Evde neler oluyor!

Aslında yazacak çok şey var ama nereden başlayacağımı bilemiyorum..
En iyisi geçen Pazar Modoko ile start alan dekorasyon alışverişinden başlayayım!
Pazar günü sabah erkenden kalkıp İstanbul'a doğru yola koyulduk.
Modoko İzmit'e çok yakın olduğu için 45 dakika sonra oradaydık..
Hava çok güzel, Modoko ise epey sakindi..
İlk önce girdiğimiz mağazalarda fiyatları görünce küçük çaplı bir şok yaşadık ama sonra hem gönlümüze hem de kesemize göre modeller bulduk.



Yukarıdaki görseller teşhirdeki modeller. Bizim aldıklarımızda ufak tefek değişiklikler olacak. Mesela L Koltuk 3,50 - 3.00 m olacak ve sırt minderleri sabitlenecek. Minderlerin ve puf'un kumaşı da 4. resimde mevcut. 2. fotoğrafta TV ünitesinin arkasındaki duvarı kaplayacağımız kağıt. {4 m'lik bir duvar için verdiğimiz para ile 200 m2'lik eve alınan boya fiyatı nerdeyse aynı! Korkunç uçmuş kağıt fiyatları yahuuu!!} Tv ünitesinde de minik değişiklikler yapılacak ve Haziran'ın ilk haftası teslim edilecek. Umarım aksama olmaz! Mobilyalar eve geldikten sonra da fotoğraflarını eklerim zaten...

Modoko'da güvenilir bir mağazaya rastladığımız hissine kapıldık. Açıkçası bazı mağazalarda "ne isterseniz yaparız" mantığı var ve bu bana pek doğru gelmiyor! Çünkü her model üzerinde oynama yapmak mümkün değil! Sadece müşteri tavlamaya çalışıyorlar. Bakalım biz aynı memnuniyeti ürün teslimatında da yaşayacak mıyız? Sanırım saat 13:00'de falan Modoko'da işimiz bitmişti. İyi bir pazarlığın ardından el sıkışıp ayrıldık. Şimdi beklemedeyiz...

Belki İstanbullular için kolaydır ama biz Modoko'dan İkea'ya nasıl geçeceğimizi düşünüp karalar bağladık. Neyse ki My Koo'ya aldığım GPS ilk defa işe yaradı ve İstanbul içinde kaybolmadan bir yerden başka bir yere gitmenin keyfine vardık! Hatta bir kaç kere :p



Modoko'dan sonra ilk durak Ümraniye'deki İkea oldu. İki araba doldurduk tıka basa! İkea'nın Türkiye'deki 5. yıl kutlamalarına denk geldiğimiz için bir dolu indirim vardı! O yüzden 5TL'den bir sürü şey aldım :P Hatta dileyenlere 5 ay taksit erteleme vardı ki tadından yenmeyecek bir alışveriş oldu bizim için!



Kırk yılda bir İkea'ya geliyoruz mantığı ile diyeti unutup yumulduk İsveç köftelerine! Hatta İsveç köfteleri İkea'nın hediyesi! İkea Aile Kartı ile alışveriş yapanlara kahve, soğuk içecek ve İsveç Köftesi kuponu verdiler. Bizde bol bol yedik tabi :P

Cuma günü {yani yarın!!} diyetisyen kontrolüm var! Umarım bu yediklerimin cezasını çekmem! Gerçi haftanın geri kalanını salata ile geçiştirdim ama sonuç ne göreceğiz!

İkea'dan sonra Ümraniye Carrefour'a gittik. Zara ve Body Shop'a uğradık. Alper'in İzmit'te bulamadığı oyuncaklar vardı. Onun siparişlerini de Maxi Toys'tan temin ettik :) Saat 6 falandı sanırım biz aklımızda kalan başka bir şey için tekrar İkea'ya döndük. Bu da yine GPS sayesinde oldu :) Saat 21:00 de ise yorgun argın eve geldik. Ayaklarımızın üstüne basacak halimiz bile kalmamıştı!

Şimdi de badana - boya telaşı!

Dün gece sanırım 02:00'ye kadar evi topladım! Badana yapılmasını çok seviyorum her yer misss gibi oluyor ama epey de zahmetli işte! Sabah çalış akşam çalış :( zor geliyor açıkçası ama yapacak bir şey yok! Sanırım 2 gün içinde boya biter bende yavaş yavaş başlarım yerleşmeye. Ne var ne yok yıkanacak çünkü! Şu dağınıklık bir bitsin de gerisi kolay..

Salon ile Alper'in odasındaki tülleri de değiştireceğim. Şimdi sıra tül seçimine geldi. Önümüzdeki hafta hallederim sanırım onu da..

Yazarken yoruldum, daraldım!
Aslında daha bir dolu iş var kafamda ama yazdıkça daha bir fena oluyorum :(
Şimdilik bu kadar :)

18 yorum:

  1. Şimdiden kolay gelsin Alev'cim..zor işler bunlar ama görünüyor ki gayet şık şeyler çıkacak ortaya..

    YanıtlaSil
  2. alevcim bende modokodan alıyorum bütün eşyalarımı..beşgül mobilyaya yaptırdım çok sağlam çıktı gerçekten..tavsiye ederim..
    tül için ise izmitte sanat sokağında öner perde var çok güzel orjinal yurt dışından gelen tüller var..bakmanı öneririm..
    *10 kiloyu verdim bu arada..korumaya geçtim..aslıda tatile çıkıyomuş umarım o yokken korurum kilomu 2 hafta..

    YanıtlaSil
  3. off walla ben de okurken yoruldum hai bakalım kolay gelsin;)

    YanıtlaSil
  4. çok çok kolay gelsin benim ev de istiyor boya ama hiç gözüm kesmiyor hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
  5. Nalan; evet canım sonu güzel olacak ama yorucu işte :S

    Bebek ve Nikah Şekerciniz; Pınarcım keşke gitmeden önce haberim olsaydı bakardım oraya da :( Neyse umarım teslimatta sorun yaşamayız!! Bende PTT'nin orada Dekor perde var oraya yaptırıyorum hep. Bakarım yine ama.. Kiloları vermene de çok sevindim. Korumada da dikkat et ama yaz geldi bak :) Kolay gelsin canım..

    Derya; sorma valla!! İçler acısı halim :)

    Işıl; sağollll..

    Tosbağalar; badana yapmayı seviyorum ama yorucu işte :( Ben 2 yılda yapmazsam rahat edemiyorum :p

    YanıtlaSil
  6. Canım valla çok kolay gelsin sana ama en zevkli şeyi yapıyorsun valla ben de eve böyle yenilikler yapmay abayılıyorum henüz bir evimiz olmasa dahi:) yine de her gelişimde ikea ya uğramadan yapamıyorum evimiz olsa napıcaz bakalım. seçimlerine bayıldım bu arada.zaten sevkli olduğunu biliyordum:)kumaşların desenlerini de çok sevdim.harikalar.hepsi bittiğinde mis gibi olacaktır yeni badana kokusuyla..o fotoları görmek için sabırsızlanıyorum canım.çok kolay gelsin..napıcaksın güzel olsun istiyorsan yorgunluğa da katlanmak zorunda kalıyorsun.ama ikeadan aldığın o harika şeyleri evine koyduğunda ve şöyle bi durup baktığında değdi diyeceksin:)

    YanıtlaSil
  7. Bana ne kadar yakın yerlerde dolanıp durmuşsun :))kolay gelsin canım dilerim gönlünce olsun herşey..Evin tertemiz olsun boyadan sonra;misler gibi koksun..öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  8. alevcim peçete rengi zevklerimiz aynı :) bende çok severim o rengi...

    ne zaman oraya gitsem ve köfte yesem hep aklıma sen geliyordun dondurulmuş alıp yollayabilsem keşke sana diye :)

    hayırlı olsun mobilyalar..sağlıkla huzurla kullan

    YanıtlaSil
  9. alevcmmm sonunu dusun.. cok rahat ve mutlu olacaaksınnnn:)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel hepsi de.. Çook beğendim.. Yorgunluğuna değecek canımm! Kolay gelsin..
    Alakasız olacak ama bir anda aklıma geldi. Diyetisyeninin bebeği yanmıştı ya, iyileşti mi?

    YanıtlaSil
  11. Tuğbacım çok teşekkürler canım. Badana kokusunu bende çok seviyorum. Evde dekorasyonda biraz zahmetli ama sonucunu düşününce değer değil mi :))

    Nehircce; öyle mi? Çevrende turladım desene :) Güzel dileklerine çokk teşekkürlerrr..

    Elçincim çok seviyorum bende bu rengi. Mor ile bordo arası çok şık bir renk değil mi? Bu arada köfte yerken beni düşünmene gerek yok bol bol stokladım :) Teşekkür ederimmmm. Düşünmen yeter ama..

    Yass; evettttt :) Di mi :p

    Nazo; sağol canım. Beğenmene sevindim. Çocuğun durumuda çok iyi bende soruyorum sürekli. İyileşmiş çok şükür :)

    YanıtlaSil
  12. Alevim

    ne güzel bir telaş içindesin. Eşyalarını güzel günlerde kullan. Badana temizliğin ta kendisi bence . Ehh tüller falan bayağı değişiyor evin.
    sağlık , huzur ve mutlulukla

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. ay ne güzel işler yapıyosunuz alevcimmmm :)
    bayılırım ben dekorasyon mağazası gezmeye veee bir ankaralı olarak olmayan ikeası ile hayaller kurmaya.. :)

    YanıtlaSil
  14. Bi ben yorulmadım herhalde bunları okurken :)) her oda için bu telaşı yaşıyorum aynen :))
    kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  15. Alev'cim kolay gelsin, keyifli yorgunluklar, değecektir tüm bunlara eminim.
    Nazo'nun yorumunu görünce aklıma geldi benim de diyetisyeninin çocuğunun iyileşmiş olmasına çok sevindim.
    Sevgiler, Kolaylıklar

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Alev,

    Benim size bir sorum olacak,yeni evlenecek bir çift olarak biz de tv ünitesi bakıyoruz ve sizin yeni aldığınız çok hoşumuza gitti.Modokoda hangi mağazadan aldınız acaba?

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  17. Ayşe hanım merhaba..
    Hayırlı olsun öncelikle :) TV ünitesini Modoko'daki Tuna Mobilya'dan aldık. Linki bu http://www.modoko.com.tr/magaza.asp?firma=tunamo

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...