Perşembe, Eylül 23, 2010

Alper'in deri mont sevdası!

Çocukların her istediği yapılmamalı görüşünü savunuyorum diye mi bilmiyorum ama Alper hiç birşey için tutturmamıştır bu güne kadar!
Tamam arada abuk subuk istekleri oluyor tv'de ya da arkadaşlarında görüp ama "olmaması" veya "alınmaması" gereken bir şey ise ikna etmek zor olmuyor. Hemen "peki" diyor hatta!
Oyuncak mağazalarının önünden geçmeye korkan anne - babalar tanıyorum ben.
Hiç öyle bir sorunumuz olmadı çok şükür.
Hatta daha 2-3 yaşındayken annanesi oyuncak almaya mı gidiyorsunuz deyince "yok sadece bakıcaz, almıcazzz" diyerek epey şaşırtmıştı etraftakileri :)
Tabi arada bana cep telefonu kaç yaşında alınacak, ne zaman laptop'um olacak gibi sorular da sormuyor değil :)

Neyse konuyu dağıtmayayım :)
Alper son 2-3 aydır deri mont istiyor.
Baya da ısrarlı hatta!
Sen daha küçüksün, sana göre yok falan dediysem de dinletemedim!
Hatta geçen Koton'da bolero tarzında minik bir ceketi çocuk modeli sanıp "aaa anna hani yoktu bak işte var" diye eline bile aldı!
Özdilek'te gördük ama onun da kalitesi pek iyi olmadığı için kendi de sevmedi, rahat edemedi deneyince...
Unutur gider dedim ben ama Gwen Stefani'nin oğullarını görünce isyan bayrağını çekti :)




Bakıyorum annecim ama 8 yaş için deri mont yok işte derkennnn!! Markafoni'de yukarıdaki Benetton motorcu cekete rastladım ve siyah klasik bir body ile birlikte sipariş verdim.
Normal fiyatı 149 TL, indirimli hali ise 79,90...
Kumaşından tam emin değilim ama deri gibi geldi bana..
Alper'e eve gelince gösterdim hemen bilgisayardan kucağıma atlayıp bir ANNEMMM deyişi vardı ki ölsem de gam yemem :)
Kendine özgü bir tarzı oluşuyor, o'nun da zevkleri var artık diye seviniyorum içten içe...
Şimdi ikimiz de heyecanla teslimatı bekliyoruz :)

Benetton'un Markafoni kampanyası bugün de devam ediyor.
Bakmak isterseniz burayı tıklayın.
Eğer üye değilseniz annelerlehayatadair@gmail.com'u referans gösterebilirsiniz.

9 yorum:

  1. Burdan bile Alper'in sevincine ortak oldum =)

    YanıtlaSil
  2. bende çok beğendim montunu Alper'in güle güle giysin...

    YanıtlaSil
  3. kıyamam büyümüş ve artık tarzı varmış :)

    sağlıkla kullansın yakışıklı alperim

    YanıtlaSil
  4. alpercim cok sık valla.gule gule gıysın annesi.

    YanıtlaSil
  5. Dilerim istediğiniz gibi çıkar,güle güle iyi günlerde giysin şimdiden.öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsun gule gule gıysın

    YanıtlaSil
  7. Şimdi bende merak ettim. Umarım hem senin hem paşanın istekleri yerine gelir.
    Hep beraber göreceğiz :)))))

    YanıtlaSil
  8. alışverişkolik23 Eylül, 2010 21:45

    Çok şıkmış.:)) Umarım sizin de istediğiniz gibidir.
    Güzel günlerde giysin Alper.:)

    YanıtlaSil
  9. Zuzu, Nalan, Elçin, Dolunay, Nehircce, Işıl, Nazlıgül abla ve alışverişkolik çokkkk teşekkürlerrr :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...