Pazar, Eylül 12, 2010

Bayram, dün, bugün...

Arife günü çalıştığım için ancak 4 gün tatil yapabildim..
Bayram "klasik" geçer genellikle biz de..
"Tatil" falan sıkıştırmayız araya :p
Şaka bir yana büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden öptükten sonra biraz dinlenmece biraz gezmece falan işte geçip gitti bu bayram da..
Bol bol film izledik akşamları ailecek..
Alper'de romantik komedi filmlerini izleyecek olgunluğa erişti nihayet :p

İlk iki gün akraba ve eş - dost ziyaretlerinin ardından 3. günü bu manzara ile bitirdik..
Ulaşlı'da günü batırdıktan sonra İzmit'e dönerken 34 plakaların arasında kalıp 1 saat'te gelebildik yuvamıza ancak :(
Tatilciler refandum için dönüyorlardı..
HAYIR'da hayır kalmadığını anladık bir kez daha gerçi ama..

Bugün ise {Pazar} çekirdek aile evde film keyfi yapıp hem oy kullanmak hem de bir şeyler atıştırmak için dışarı çıktık..

My Koo ile sadece hayatı değil pizzayı da paylaştık..
Pizza, lahmacun, dürüm ve döner yemeyen Alper ise limonata ve su böreğini seçti..

Yemekten sonra Alper bayram harçlıkları ile mp4 çalar almak istediği için bir kaç teknoloji marketi dolaştık ama istediğimiz modeli bulamadık..
Babamızın işi olduğu için bizi yakındaki bir AVM'ye bıraktı ve anne - oğul başbaşa hem mağazaları dolaştık hem de epey bir lafladık..
Evet, evet en iyi arkadaşlarımdan biri "o"..
Yorulunca soluğu Starbucks'da alacak kadar kafa dengi hem de!
Ben Caramel Macchiato içerken Kids Chocolate ile eşlik etti bana..



Kahve keyfinin ardından patlamış mısır ve sinema tabi ki!
Çok eğlenceli, zaman zaman duygusal bir animasyon "Çılgın Hırsız"..
İzlemediyseniz kaçırmayın derim ben..

İyi haftalar...

6 yorum:

  1. ahh bu cocuklar bende bugun ms donals dıye tutturdum nısa ıse ıskenderrr

    YanıtlaSil
  2. alışverişkolik12 Eylül, 2010 23:02

    Eee,Alper büyüdü artık.:) Bayramda hem ziyaretler tamamlanmış,hem dinlenilmiş,hem eğlenilmiş,ne mutlu size:) Bizde de durum aynı. Caramel machiato en sevdiklerimdendir. Manzara da,pizza da,Alper de şahane!:) Daha ne olsun, HAYIRlısı olsun..

    YanıtlaSil
  3. Harika geçmiş bayram.
    Alper'le geçirdiğiniz zamana çok imrendiğimi söylemiştim değilmi?

    YanıtlaSil
  4. ya bananeee ben de boyle cocuk ısterımmm

    YanıtlaSil
  5. Ah ah!Ne güzel bir bayram geçirmişsiniz ailece!Biz malesef bayramın birinci günü hariç hep çalıştık,bu yüzden de bayramdan filan bir şey anlamadık!

    YanıtlaSil
  6. Işıl; biz de de tam tersi içte :) MC Donaldscı değiliz ama biz Burger King seviyoruz :p

    Alışverişkolik; Evet, evet! Olsun bakalım :))

    Sihirlicim; evet :;

    Yass; o da olur :p

    Kitap Kurduyum Ben; bazı bayramlar bizde çalışıyorduk 1 gün ama bu bayram nöbet düşmedi neyse ki :p

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...