Salı, Eylül 07, 2010

"Kuş Kafesi" Duvar stickerım..

Limango'dan aldığım stickerları şurada yazmıştım ama ürün defolu gelince iade ettim ve bir süre sonra aynı ürün Markafoni'ye gelince yeniden şansımı denemek istedim.

Sünnet'e yetişmedi ama geç de olsa benim hayalimdeki duvarı süslüyorlar şu an!




Yapıştırması sandığım kadar kolay olmadı haberiniz olsun!
My Koo'yu epey uğraştırdı ama zevkle yaptı sağolsun :p



Limango ve Markafoni davetiyesi için annelerlehayatadair@gmail.com adresini referans gösterebilirsiniz.

11 yorum:

  1. merhaba..bayıldım yaa..harika olmuşş

    YanıtlaSil
  2. senin evini merak etmeye başladım alevcim ne kadar süslendi neler neler oldu..

    YanıtlaSil
  3. Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran, gerçekten güzel ve bereketli bir bayram dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş canım.Merdivenlerin olduğu yere asmanız da gerçekten çok başarılı!

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş flame iyi günlerde kullan. bu arada Alpercik sünnet olmuş. Hayırlı olsun darısı damatlığına inşallah.

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş flame iyi günlerde kullan. bu arada Alpercik sünnet olmuş. Hayırlı olsun darısı damatlığına inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin olmuşlar benim de var bir kaç denemem,daha fazla paylaşım için bloguma davet ediyorum sizi de:)http://yenigelindeninciler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. alışverişkolik09 Eylül, 2010 13:49

    Harika olmuşş!

    YanıtlaSil
  9. Öznur - Ata; teşekkürlerrr..

    Pınarcım fazla bir değişiklik yok valla :) Sadece oturma odası yenilendi o kadar :p

    Kitap Kurduyum ben; Canancım evet alırken niyetim oydu zaten :) Eşim oturma odasına asmayı istedi ama vazgeçmedim :p

    Nilaycım teşekkürler canım. Sana da..

    Esra'cım çok teşekkürler canım. Temmuz'da erkekliğe ilk adımı attık çok şükür :) Aminnn..

    Yeni Gelin; evet, gördümmm bile..

    Alışverişkolik; sağolllll..

    YanıtlaSil
  10. İçimden geldiği gibi; Çok teşekkür ederimmmm o_O

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...