Perşembe, Ocak 27, 2011

Keçelerin Kraliçesi "Nazo"..

Nazo'dan alışveriş yapmak gibisi var mı?
Sen hayal et, o hayata geçirsin!
Hatta bazen hayallerin ötesine geçsin, aklını okusun, seni anlatsın!
Bu broş da öyle oldu...



En sevdiğim renkler...
Kahve ve Flame!
Daha ne olsun...
Seni başka ne anlatabilirdi ki dediğinizi duyar gibiyim :p



Bu da Nazo ablasından Alper'e karne hediyesi..
Bayıldı tabi kuzu..
Hayallerimizi gerçeğe dönüştürdüğün için teşekkürler Nazo'cum...

Nazo'nun kişisel blogu; nazoyla.blogspot.com
Crafts by Nazo'nun "cici" ürünlerinin olduğu blogu; Crafts By Nazo Blog
Crafts by Nazo'nun Facebook hesabı; Crafts By Nazo Facebook
Crafts By Nazo'nun satış yaptığı pasajı; Crafts By Nazo Pasaj

3 yorum:

  1. Çok şımartıyorsunuz beni. Dün Cin, şimdi sen :)

    Beğenmenize çok ama çok sevindim. Özellikle Alpiş'in beğenmesi çok önemliydi benim için. Yaparken çok zevk aldım, bir de turkuaz ve turuncunun bu kadar yakıştığını bilmiyordum, sayesinde öğrenmiş oldum :)
    Başka bir müşterim de istemişti, O'na da örnek olmuş oldu.

    Güzel sözlerin ve desteğin için çok teşekkür ederim canım Alevcimm!

    Öpüyorum ikinizi de..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller Nazonun ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Nazo; sen herşeye layıksın Nazo'cum..

    Nazlıgül abla; evettt çok güzellll..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...