Perşembe, Mart 01, 2012

Neler İzliyorum?

Dizi izlemeyi sevenlerdenim ben...
Digitürk Plus kullanmaya başladıktan sonra daha bir keyifle izler oldum.
Gecenin bir yarısı, sabahın bir vakti, tv'de izleyecek bir şey bulamadığım her an kayıt listemden bir dizi seçiyorum ve başlıyorum seyre...
40 dakikada bambaşka serüvenlere dalmanın keyfi yerli dizilerde olmuyor maalesef...

İşte benim favorilerim;



Alcatraz

"21 Mart 1961'de Alcatraz hapishanesinde bir gecede 256 suçlu ve 37 gardiyan ortadan kayboluyor ve 50 yıl sonra aniden ortaya çıkarak suç işlemeye kaldıkları yerden devam ediyorlar. İşin ilginç yanı suçlular aradan geçen onca yıla rağmen hiş yaşlanmamıştır!"

J.J. Abrams, Lost'tan sonra yine akıllara zarar bir dizi yapmış.
İlk bölümüyle birlikte içine alıyor resmen insanı.
8. bölümdeyim şu an ve çok heyecanlı...



Hawaii Five 0

"Hawaii’deki suç dalgasına karşı mücadele veren Five 0 isimli özel bir polis gücünün maceraları anlatılıyor."

Polisiye/Aksiyon türünde dizileri izlemeyi seviyorum.
Bu dizi de tam öyle...
2. sezonunda şu an.
Dedektif McGarrett rolü ile Alex O'Loughlin dizinin hem en yakışıklısı hem de en cesur ismi.
Bayılıyorum ona




Private Practice

"Grey's Anatomy'de evliliğini kurtarma girişiminde bulunan ancak başarısızlığa uğrayan azimli doktorumuz Addison Montgomery Seattle Grace Hastanesi'nden ayrılıyor ve daha güneşli bir hava ve mutlu olasılıkların olduğu California'ya taşınıyor. Burada tıp okulundan arkadaşlarıyla yeniden bir araya gelen Addison, onların ortaklaşa kurdukları hastanede işe başlıyor."

Polisiye/Aksiyon dizileri kadar hastane dizilerini de seviyorum.
Grey's Anatomy'de Dereck Shepard'ın karısı rolünde izleyip sevmediğim Addison'a Private Practice'de bayılıyorum :S
Benim bu dizide favorim psikolog rolündeki Dr. Violet Turner.
5. sezondayım şu an ve soluksuz izliyorum.



Once Upon a Time

"Mutlu mesut bir hayat sürdüklerini düşündüğümüz masal kahramanları, günün birinde kendilerini tüm mutlu sonların çalındığı bir yerde kapana kısılmış halde bulurlar; yani Dünya’mızda! Onları kurtaracak tek bir kişi vardır o da Pamuk Prenses ile Beyaz Atlı Prens’in kızı olan ve yıllar önce lanetten korunmak için dünyaya gönderilen Emma Swan."

Ahhh işte beni her bölümde şaşkına çeviren bir dizi daha!
Masal tadında hem de!
Pamuk Prenses'den Uyuyan Güzel'e, Yedi Cüceler'den Beyaz Atlı Prens'e, Kırmızı Başlıklı Kız'dan Rapunzel'e kadar tüm masal kahramanları bir arada.
Alper bile izliyor arada bu diziyi...



The Mentalist

"6. hisleri ve gözlemleriyle suçluları yakalamaya çalışan Patrick Jane ile CBI'ın gözde dedektifi Lisbon ve ekibinin maceraları anlatılıyor."Patrick Jane'i oynayan Simon Baker bu dizideki favorim ♥
Adam komik, yakışıklı ve zeki...
Daha ne olsun!




CSI: Miami

"Miami’de gerçekleşen suç olaylarını araştıran bir grup müfettişin lideri Horatio Caine ve ekibi işlenen cinayetleri çözmek, artık konuşabilecek durumda olmayan kurbanların intikamını almak için kanıtları toplayıp bir araya getiriyor."

224. bölümdeyim yanlış hatırlamıyorsam!
Baştan sona tüm bölümleri izlediğim söylenemez ama son 2-3 sezondur kaçırmadan izliyorum.

Evettt işte benim bu ara izlediğim diziler bunlar.
Özellikle Cumartesi akşamları arka arkaya 5-6 bölüm izliyorum!
Sizin favori dizileriniz, tavsiyeleriniz bu dizilerle ilgili yorumlarınız var mı?

2 yorum:

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...