Pazar, Ekim 06, 2013

Otuzüç

Pasta kesmelere, hediyelere doyamadım bu yıl!
Amannn ne güzellll :)



Dilerim 33. yaşım çok daha güzel olur diğerlerinden.
Daha çok güler, sadece sevinç gözyaşı dökerim...



Bol bol seyahat eder, alışveriş yapar, bol para kazanır ve huzur içinde yaşarım.
En önemlisi de tüm ailem, sevdiklerim ve ben hastalıktan uzak sağlıklı bir yıl geçiririz...

Not: Yeni yaşımın bana kazandırdığı güzelliklerden biri Momiji dünyasına adım atmak oldu!
Yeni tutkum bu! Koleksiyoner olmak istiyorum başarabilirsem...

Yukarıdaki şahane Birthdaygirl momiji de öteki yarım, kızkardeşimin hediyesi...
Çok cici değil mi?

7 yorum:

  1. Canım Alevim
    tüm dileklerinin gerçekleşeceği bir hayatın olsun.....
    Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazlı ablacımmmm,
      Güzel dileklerine koccamannn teşekkürlerrrr
      Öpüyorum seni..

      Sil
  2. Alevlere hersey cok yakisir
    Alev

    YanıtlaSil
  3. Canımm nice yıllara, bak sen 33 olduysan benim 32 ye çok az kalmış demektir :) sağlıklı mutlu nice nice güzel yaşlar dilerim arkadaşım sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt doğru azıcık kaldı :)
      Çok teşekkkürlerrrr, sevgilerrr kocccamannnn...

      Sil
  4. Yeni yaşında her şey gönlünce olsun Alev'cim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...