Salı, Mayıs 27, 2014

Hediye sepeti hazırlayalım mı?

Hediye almaktan çok vermeyi severim.
Özellikle yakın arkadaşlarıma, sevdiklerime, aileme hediye almadan önce günlerce düşünür, onları ne kadar önemsediğimi hissettirmek için epey uğraş veririm.
Hediye almak kadar onu nasıl sunduğunuzda önemlidir bence.



Bir sepet, tül, kurdele ve bir kaç parça çiçekle şık bir hediye sepeti hazırlamak hiç de zor değil!



Ben yeğenim Mira için yapmıştım bu pembe sepeti...
İçine onun için aldığım hediyeleri yerleştirdim.



Sepeti tülle sarıp çiçek ve kurdele ile bağladım...



Verdiğiniz kişiyi mutlu edecek, yüzüne kocaman bir gülümseme katacak bir paketi hazırlamak işte bu kadar kolay!
Belki yeni doğum yapan arkadaşlarınıza böyle bir hediye sepeti vermek istersiniz diye sizinle de paylaşmak istedim.
Umarı ilham verir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...