Cumartesi, Mart 21, 2015

Starbucks'ın "Sevgililer Günü" koleksiyonundan kendime hediye

Taslaklarda kalmış, epey gecikmiş bir yazı...

Kendine hediye almayı sevenlerdenim ben!
Kahve düşkünü olduğum için de sık sık yolum Starbucks'a düşüyor.
Bazen öyle güzel tasarımlar yapıyorlar ki "hayır" diyemiyorum!



Sevgililer Günü için çıkardıkları bu kırmızı "aşk" temalı termos ve porselen kupaya bayıldım tabi ki!



Oturma odasında aksesuarlarım kırmızı ve beyaz ağırlıklı olduğu için evin temasına da çok uydu bu kupa :D



Ben bu yazıyı yayınlayana kadar Starbucks pastel pembe bir termos-bardak daha çıkarmış!
Hadi ben onu almaya gidiyorum!

Mutlu haftasonları...

5 yorum:

  1. dün Bonn da gittik latte ictik , resmen su gibiydi sanirim almanlarin sert kahvesine alisinca berbat geldi bize , türkiyedeki nasil ....ama cokileri süperdi ...tschibo ve digerlerinin kahveleri cok daha güzel ...iyi haftasonlari ......asli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Almanların kahvesini pek bilmiyorum ama buradaki oldukça lezzetli! Bana göre yani :)

      Sevgiler

      Alev

      Sil
  2. çok şirin görünüyorlar :) yaşasın 14 şubat ruhu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr.
      Kesinlikle yaşasııınnn :D

      Sevgiler
      Alev

      Sil
  3. ayy çok güzell.. keyifle kullanın :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...