Pazartesi, Ocak 25, 2016

Benim "Pandora" hikayem...

Kendinize hediye almayı sever misiniz?
Ben bayılırım...
Bir süredir hayalini kurduğum Pandora bilekliği geçen Ekim'de kendime 35. yaş hediyesi olarak aldım. İzmit'te Pandora satan bir yetkili satıcı olmadığı için ben Akasya Avm'deki Boyner'e gittim ve ilk charmlarımı da oradan satın aldım.
Daha sonra ise online olarak Boyner'den sipariş verdim.
Doğum gününde sana ne alalım diyenlerden de benim için birer charm seçmelerini istedim ♥

Alınacaklar listemde epey charm var daha ama şimdilik elimdekileri ve benim Pandora hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum.



Paketi bile şahane derler ya işte Pandora da öyle...
Pandora bileklik ve charmlar gümüş ve altın olarak satılıyor.
Ben gümüş olanını tercih ettim.
Daha sonra da bilekliğin üzerine sizi düşlerinizi, yaşamınızı anlatan minik charmlar ekliyor ve kendi hikayenizi oluşturuyorsunuz.



İnsanın sevdiği, önemsediği şeyleri bileğinde taşıması büyülü bir his...



Avuç içi kadar mutluluk bu işte!



Cupcake, en sevdiğim çiçek olan papatya ve bir fincan kahve...
"A" harfi hem benim, hem oğlumun, hem annemin hem kız kardeşimin adının baş harfi...
En sevdiklerim ♥



Kalbim Paris'te ♥



Bir fotoğraf karesidir yaşamak...



Bavul demek tatil demek tatil demek mutluluk demek bence...



Evimiz her şeyimiz değil mi?



Aile bağları charmı ise hem bileğe takarken kolaylık sağlıyor hem de güvenlik zinciri olarak bilekten düşmesini engelliyor.



Bileğimdeki hali...




Bakalım bu bileklik ne zaman dolacak, ne anılar eklenecek üzerine...

7 yorum:

  1. Merhaba bilekliginizde hic renk degisimi yasadinizmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Hayır renk değişimi yaşamadım. Gümüş olduğu için charmları 1 kez temizlettim daha ışıl ışıl oldular. Bileklikte değişiklik olmadı ama...

      Sil
  2. Merhaba,birşey sormak istiyorum. Siz duşa girerken her defasında çıkardınız mı ?

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, benimki baya kalabalık o yüzden eve gelince çıkarıyorum. Duşta kullanmadım ama elimi yıkarken falan ıslanıyor. Pandorada bir kez komple temizlik yaptırdım. Eğer renk değiştiyse mutlaka bakıma götürün.

    YanıtlaSil
  4. Geçen pandoradan bileklik aldım satabilir miyiz kuyumcuda

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar acaba bilekliğinizde hiç açılma oldu mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hayır açılma olmadı hala kullanıyorum. Arada temizlemek gerekiyor ama...

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...