Perşembe, Ocak 14, 2016

Yves Rocher "81 Gris Armoise" oje

Yves Rocher'ın ojelerini seviyorum ben.
Özellikle indirim zamanında almayı tercih ediyorum.
Yeni yıl öncesi online alışveriş sitesinde epey bir indirime girmişti benim ekstra indirim çekimde vardı o zaman sanırım tanesini 3-4 TL gibi bir fiyata almıştım.
Bende nude, kırmızı, vizon, pembe ve füme olmak üzere 5 rengi var.
Sizlere kış aylarında favorim olan 81 Gris Armoise rengini göstermek istiyorum.



Yves Rocher'ın ojelerin yelpaze şeklinde oldukça geniş bir fırçası var. 



3 gün boyunca soyulma yaşamadan kalıyor tırnakta. 
Tek katta bile örtücüler ama iki katta mükemmel kapatıcılık sağlıyor.



Bitkisel içeriğindeki Elemi Reçinesi, tırnaklarınıza zarar vermeden parlaklık verir ve ojenizin çabuk kurumasını sağlıyor. 
Ayrıca Yves Rocher ojeler tırnakları sarartan kimyasallar içermiyor.

2 yorum:

  1. Yves rocher vizon rengi ojesinin numarasını söyleyebilir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      02 Bois de Bahia rengini mi diyorsunuz?
      Görsel burda var https://tr.pinterest.com/pin/174725660521069197/

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...