Salı, Şubat 21, 2017

Led ışıklı dekoratif A harfi

Dekorasyonda trendleri takip etmeyi çok seviyorum.
Uzun samandır sosyal medyada da led ışıklı tabelalar, ahşap harfler falan görüyordum ama nerede vardır diye araştırmamıştım.
Geçen gün Penzz Shop'da defterlere bakarken karşıma Up in Lights'ın led ışıklı ahşap harfleri çıktı. Hem oğlumun hem benim hatta annem ve kız kardeşiminde baş harfi olduğu için bir tane A harfi aldım.



Alper'in çalışma masasının üzerine dekoratif amaçlı yerleştirdik.



2 adet ince kalem pille çalışan "A" harfini ben Penzz Shop'dan 40 TL'ya satın aldım.
 Up in Lights'ın kendi sitesinde, Toyzz Shop'da ve Aliexpress'de harflerin yanı sıra farklı modeller mevcut.
Özellikle bulut, kalp, unicorn ve kaktüs şeklindekiler bebek ve çocuk odaları için ideal.
Dekorasyona meraklıysanız bir göz atın derim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...