Cuma, Nisan 10, 2020

Neler izledim...

Yine Netflix'te bulabileceğiniz iki film, iki dizi önereceğim.
Filmler çok yeni değil ama sinemada izleme fırsatı bulamamıştım.

 

Fokus: Will Smith ve Margot Robbie'nin baş rollerde oynadığı oldukça keyifli bir film. Hem aksiyon sevenlere hem romantik film izlemek isteyenlere hitap edecek bir film. Tam çıtır çerez...



Yeter: Jennifer Lopez, Billy Campbell ve Juliette Lewis'in başrolde olduğu gerilim dozu yüksek bir film. Rüyalarındaki erkekle evlenen, daha sonra şiddet uygulayan kocasından kızıyla birlikte kaçmaya çalışan bir kadını oynuyor J.Lo. Uzun bir film olmasına rağmen su gibi akıyor.



Hanedan/Dynasty: Kafa dağıtmalık, bol bol entrika, zenginlik, lüks içeren iki sezonluk keyifli bir dizi. Küresel enerji şirketine sahip Blake Carrigton, karizmatik ve kurnaz kızı Fallon, oğlu Steven, genç karısı Cristal, eski eşi Alexis ve etraflarında yaşanan olaylar. Hızlı ilerleyen eğlenceli bir dizi.



La Casa De Papel 4: Bu diziyi izlemeyen yok sanırım ama ben kayıtlara geçsin diye bu yazıya ekledim. Biz ilk sezondan beri yayınlandığı gün bir solukta izleriz. 4. sezonu da bir gecede izleyip bitirdik. Devamını merakla bekliyorum. Aklımda bir kaç senaryo var ama bakalım 5. sezon nasıl olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...