Çarşamba, Mayıs 20, 2020

Neler izledim - 2

Pandemi döneminde 2. ayı geride bıraktık.
20 Mart'tan sonra Nisan ayı boyunca evden çalıştım. Mayıs'ta ise haftada 2 kere ofise geldim. Sanırım Haziran da böyle devam edecek.
İşe gitmediğim günlerde de markete gitmek dışında evden çıkmıyoruz. Annemi bile göremedim :(
Bu durumda da bolca dizi-film izliyoruz tabi.

1997 yılında liseden kredili sistem sebebiyle 2,5 yılda mezun olmuştum.
Netflix'in yerli yapımı AŞK 101'de tam bizim lise dönemimizi anlatıyor.
O yüzden anlatmaya önce ondan başlıyorum.
 

AŞK 101: 1998 yılında geçen ve günümüze uzanan Aşk 101, okula devam edebilmek için en sevdikleri öğretmenlerini okulda tutmak üzere plan yapan 17 yaşında bir grup asi gencin hikayesini konu alıyor. Öğretmenlerini yeni basketbol koçlarına aşık etmek üzere işe koyulduklarında ise asıl kendilerini, hayallerini ve aşkı keşfetmeye başlıyorlar.



Briarpatch: Bein Connect'de karşıma çıkan ve Rosario Dawson başrolde yer aldığı için izlediğim 10. bölümlük bir mini dizi Briarpatch. Polis kız kardeşinin öldürülmesi sonucu Texas'a geri dönen Allegra Dill, kız kardeşini öldürenleri bulmaya çalışıyor.



Anne with an E: 2017'de vizyona giren 3 sezonluk bir dizi. Nasıl bu kadar geç keşfetmişim bilmiyorum ama pandemi döneminde içime huzur verdi. İlk sezonu 7, 2 ve 3. sezonlar 10'ar bölümden oluşan oldukça naif, keyifli bir dizi... 

Anne ve babasını küçük yaşta kaybeden Anne'in hikayesini anlatan dizi 1900'lerde geçiyor. L.M. Montgomery’nin 1908’de yazdığı ‘Anne of Green Gables’ kitabından uyarlanan dizi ailecek izlenebilecek tarzda. Yetimhanede büyüyen, çeşitli ailelerin yanında hizmetçilik yapan Anne tesadüf eseri Green Gables'da Cuthbert kardeşlerin yanına gelir. Ve ilk kez bir ailesi, arkadaşları olan Anne'in kabul görmesi pek de kolay olmaz.


Valeria: İspanya yapımı olan 35'er dakikalık 8 bölümden oluşan dizi Elisabeth Benavent'ın 'Valeria' isimli romanından uyarlanmış. Dizide, hayatı pek de yolunda gitmeyen, 6 yıllık evliliğinde sorunlar yaşayan ve kariyerini de istediği noktaya getiremeyen 28 yaşındaki Valeria'nın hikayesi anlatılıyor. 4 arkadaşın eğlenceli hikayesini anlatan, cesur aşk sahnelerine sahip baya eğlenceli bir dizi.


Hollywood: Hayallerine ulaşmaya çalışan bir grup oyuncu, senarist ve yönetmen'in bu uğurda başına gelenleri anlatan 7 bölümlük bir mini dizi. II. Dünya Savaşı sonrasında Hollywood’da kendilerine yer edinebilmek için çalışanların hayallerini gerçeğe dönüştürüp, başarıya ulaşabilmek için ödediği bedeller, karşılaştıkları zorluklar, kısaca  Hollywood’da yaşananların perde arkası...

Günümüzün popüler yapımcılarından biri olan Ryan Murphy imzalı, oldukça keyifli, iddialı bir dönem dizisi.


Gökyüzünün üzerinde 3 metre: İtalyan yazar Federico Moccia'nın kitap serisinden diziye uyarlanan 8 bölümlük bir mini dizi. Tatili, plajı, yaz aşklarını özleyenler için keyifli bir görsel ama gerisi bomboş...


White Lines: İspanyol-İngiliz ortak yapımı 10 bölümlük oldukça gizemli bir dizi. 20 yıl önce kaybolan ünlü DJ abisinin aniden ortaya çıkan cesedi sonrası kız kardeşi Zoe, Manchester'daki sakin hayatını bırakıp İbiza'ya cinayeti araştırmaya gider. Burada başına bir sürü olay gelir...

2 yorum:

  1. Notlarımı aldım :) Çok teşekkür ederim paylaşım için bende izlediklerimi paylaşmayı düşünüyorum ama bir türlü konsantre olup yazamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutuyorum diye bende izledikçe yazıyorum buraya :) Sonra dönüp bakmak güzel oluyor...

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...