Pazartesi, Haziran 08, 2020

Çilekli Milföy Pasta

Yapılışı oldukça kolay, sunumu çok şık, yemesi biraz meşakkatli bir tarif. 
Hemen anlatmaya başlıyorum :)

Malzemeler: Milföy, 600 ml süt, 2 çay bardağı toz şeker, 4 yemek kaşığı un, vanilya, 1 yemek kaşığı tereyağ. Üzeri için pudra şekeri, içine dilimlenmiş bol çilek 🍓 







Yapılışı: Milföyleri üzeri çok hafif pembeleşene kadar 200 derecede pişirdim. Milföyler ılındıktan sonra ikiye kestim. Diğer tarafta muhallebiyi pişirip soğuttum. Milföyün ilk katına krema sıkıp dilimlenmiş çilekleri dizdim. Yeniden çok az krema sık milföyü yapıştırdım. Krema çilek 1 kat daha çıktıktan sonra 3. milföyü kapak yaptım. Üzerine pudra şekeri serpip çilek ile süsledim.


Not: Mutlaka günlük olarak pişirip servis edin. Ertesi güne dayanmıyor.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...