Pazartesi, Mart 03, 2008

Sex and the City

Fanatik bir "Sex and the City" izleyicisi olarak finalin çekildiği sinema filmini heyecanla bekliyorum.
Vizyon tarihi 30 Mayıs 2008



Dizi'nin Konusu:

Sex and the City'de, kariyer sahibi ve başarılı New York’lu dört kadın arkadaşın hayat hikayesi anlatılmaktadır.

Gazeteci Carrie Bradshaw, New York’ta bir gazetede kadın erkek ilişkileri ve seks üzerine köşe yazıları yazmaktadır. Carrie yazılarını yaşadığı ilişkilere dayandırmakradır. Mr. Big ile olan ilşkisi onu derinden etkilemektedir.




Avukat olan Miranda Hobbes, erkekler ve aşk konusunda katı kurallara sahiptir ve aşık olmadan ilişkilerini yürütmeye çalışır.



Kendine ait halkla ilişkiler şirketi olan grubun en çapkını Samantha Jones, sürekli ilişki yerine tek gecelik ilişkileri tercih etmekte ve bu nedenle fazla seçici davranmamaktadır.



Grubun en romantiği ve tutucu yapıya sahip olanı Charlotte York’ un en büyük amacı ise, genç ve zengin bir erkekle büyük bir aşk yaşayarak mükemmel bir düğünle evlenmektir.



6 sezon halinde toplam 94 bölüm yayınlanan ve eni iyi kadın oyuncu (Sarah Jessica Parker - Carrie) ve yardımcı kadın (Cynthia Nixon - Miranda) dallarında Emmy dahil bir çok ödül alan dizi'nin hayranları için müthiş bir final çekilmiş.



Finalde yanıtlanması gereken sorular şunlar;

Carrie büyük aşkı Mr. Big'e kavuşabilecek mi ?,
Miranda çocuğunun babası Steve ile yeniden sevgili mi oluyor ?
Samantha günübirlik ilişkilerden vazgeçip, gerçek aşkı bulacak mı?
Ve Harry ile evlenen Charlotte en büyük dileği anneliği tadacak mı?
30 Mayıs 2008'de tüm dünya ile aynı anda göreceğiz.

5 yorum:

  1. Blogunuz çok güzel ve başarılı tebrik ederim.Yazılarınızı sürekli takip ediyorum takip ediyorum.Şimdi izin verirseniz dikkatinizi insani bir göreve çekmek istiyorum.
    Gelin blogunuza bir kampanya ekleyelim.

    Dünyada her 3 saniyede bir insan ölüyor açlıktan ve bunların büyük çoğunluğu henüz çocuk.Artık onlar için bir kampanya var!Tamamen ücretsiz!

    Sizde bu kampanyayı yayınlayarak hem ziyaretçilerinizi arttırın hemde faydalı işlerinize önemli bir halka ekleyin.

    Bu kampanya nedir?

    Birleşmiş Milletlerin Açlık Sitesine Girin.

    Orada Göreceğiniz Sarı Düğmeye Tıklayın.Dünyanın Herhangi bir Yerinde Aç Bir insan Yiyecek Alıyor. Size Hiçbir Maliyeti Yok, Yiyeceğin Parası Reklam Logolarını Görmeniz ile Reklam Yapan Sponsorlar Tarafından Ödeniyor,Tüm Yapacağınız Bu Siteye Girmek ve Yiyecek Bağışla Help Feed The Hungry) Düğmesine TIKLAMAK. Bir Saniye Sürüyor, Günde Sadece Bir Kere Bağışta Bulunabiliyorsunuz.Ve beni her ziyaret edişinizde bu yardımı yapın!

    Nasıl yayınlayacaksınız?
    Sitenin linkini aşagıda yazdığım bloglarımdan edinebilirsiniz ya da kolaylık olması için
    cagdasdrama@gmail.com adresinden gereken HTML dosyasını gönderebilirim.

    Not: Kampanyayı yayınlayan blogları kendi blogumda asiller listesi adı altında yayınlayacağım.

    Cem Akkılıç

    Kampanya detayları için;

    http://cakkilic.blogspot.com/

    http://cemakkilic.blogspot.com/2007/10/betty-reese.html

    YanıtlaSil
  2. Cem Bey; Birleşmiş Milletlerin açlık sitesine girdim. Bilgi verdiğiniz için tşk. ederim

    Mutlu Kum Taneleri; hep birlikte bekleyeceğiz...

    YanıtlaSil
  3. Flame merhabaa, sorularına yanıt bulacaksın :)) Hatta mr. Big'in adını bile öğreneceğiz. Ben de merakla bekliyorum filmi ama sinemada izleyebileceğimi de sanmıyorum :) Zaten zor tamamladılar filmi, bu da kesin bir final oluyor sanırım. Fakat Carrie Rus ressam sevgilisi ile mutlu olsa ben pek memnun olurdum. Kadınların onları üzen adamlara dönmelerine karşıyım :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Deniz; verdiğin ipuçları için teşekkür ederim :)
    Ressam sevgili konusunda da sana katılıyorum hatta ben Aidan'dan neden ayrıldığını da çözemedim hala... Ama biz kadınlar, uğraştıran erkekleri ve acıyı seviyoruz her nedense :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...