Salı, Mart 04, 2008

Canım yandı

Bugün, yüzündeki tarifi imkansız ifadeyle oğlum bana dedi ki;

- Anne; küçükken annenle baban işe gidince sana kim bakıyordu?
Şarırdım, beklemediğim bir anda geldi bu soru !
- Benim annem çalışmadığı için bana "o" baktı... dedim.
- Hııı tamam, merak etmiştim bende, dedi.
Ama gelde bana sor !

Çalışan annelerin kendi içinde sıklıkla yaşadığı bir durumdur bu :(
Çocuğunu yeterince görememek ve ona yetememek...

Biliyorum ki, Babannesi ve Dedesi ile evde çok çok mutlu. Her istediği oluyor, ne isterse yapılıyor. Haftanın 3 günü de kreşe gidip yaşıtlarıyla vakit geçiriyor.

Ama, aması yok işte....
Çalışan bir anneyseniz, böyle sorulara alışmanız gerekiyor !
Üzüldüm, içim acıdı ama her şey "hayat" için değil mi ?

4 yorum:

  1. Alev, bende aynı şeyleri yaşayacağım sanırım ama daha var:) çalışan annenin işi gerçekten zor sana kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim yeliz ;)

    YanıtlaSil
  3. Bende aynı şeyleri yaşıyorum. Oğlum ben evden giderken "anne çalışacak akşam eve sakız getirecek " diyor. Yani sakız için çalışıyorum :)Ama çalışma saatleri asır gibi geliyor bazen.

    YanıtlaSil
  4. Mutlu kum taneleri; çalışan annelerin kaderi bu malesef :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...