Cuma, Şubat 13, 2009

Her Telden...

Yalancı bahar beni aldattı..
Oysa ne güzeldi hava geçen hafta..
Şimdi gri bulutlar kapladı gökyüzünü..
Şakır şakır yağan, barajımızı tıka basa dolduran yağmuru saymıyorum hiç..

Alper de çok şikayetçi bu durumdan. Sabah sabah telefon açmış;
- Anne ya ne zaman bitecek bu yağmur? diye soruyor.
- Hayırdır ne oldu dedim!
- Çizgi filmlerimi kaçırıyorum, dedi.
- Uyduda yağmur nedeniyle kanallar güzel göstermiyormuş da derdi o yani. Digiturk'te izle dedim ama taktı mı takar :)



Koca sömestr geldi geçti izlemek kısmet olmamıştı Despero'yu. Dün akşam gittik nihayet. Minik kahraman, dev yürek, koca kulaklı minik farenin bir ülkenin kaderini değiştiren kahramanlığını izledik. İzlemeyenlere tavsiye ederim...

Çarşamba günü Balıkesir'den Abimler geldi annemlere ama daha göremedim ben. Minik yeğenim Furkan bakalım Hala demeyi öğrenmiş mi? Gerçi artık ufaklık sayılmaz 1.5 yaşında ve yazın ilk günlerinde abi oluyor. Kız kardeşimin düğünü, yeni yeğen'in doğuşu derken hareketli bir yaz olacağa benziyor. Daha cinsiyeti belli değil ama kız olmasını istiyorum ben :)

Günler hızla gelip geçiyor..
Kayda değer bir şey yapmıyorum bende..
Evde miskin bir kedi gibiyim..

Son söz olarak kaç zamandır yazmayı planladığım bir şeyi paylaşmak istiyorum sizlerle. Annanem maşallahhhh şimdi gayet iyi. Bütün organları iflas etmiş 1 haftadan fazla yaşamaz diyen doktorlara inat tutundu hayata. Zaten yaşamayı hep sevmişti. Şimdi çok güzel bir bakıcısı var adı Oxana. Çok iyi bakıyor annaneciğime. Hafta içi yatılı kalıyor hafta sonu ise annem gidiyor yanına. Her şey yolunda anlayacağınız. Desteğiniz için hepinize kocaman teşekkürler...

12 yorum:

  1. Anneannenin sağlıklı olmasına çok sevindim flamecim
    Bu yaz harika geçecek sizin için herhalde ne güzel.....
    Çok öptüm canım

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim Flame'cim anneannenin iyi olduğuna...Allah sevdikleriyle daha uzun yıllar yaşamayı nasip etsin...

    YanıtlaSil
  3. önce anaaanenin iyi olmasına çok sevindim.burdada hiç yağmur yok hep güzel güneşli yada bazen kapalı ama yağmur yok.kar hiç yağmadı.beklemekten öldük kar yağacak diye çocuklarla ama yok.herşeyin hayırlısı:))

    YanıtlaSil
  4. bende nisaya soz verdım ama somestırde gıdemedık.belkı bu hafta sonu gıderız

    YanıtlaSil
  5. Anneannene çok sevindim canımm.. Kaç gündür sorayım diyordum bende. Yaz hareketli geçecek desene, bizim de öyle olacak umarım. Evimiz, eşyamız olacak inş :))) Despero'yu ben de izleyeceğim. Burada da vizyonda hala :) Öptümm çok..

    YanıtlaSil
  6. Anneannenin iyi habaerlerine sevindik.
    bu hafta sonu aile hep bir arada olur abi kardeş, yeğenler, çocuklar ne güzel. Mutlu hafta sonları

    YanıtlaSil
  7. Merhaba:))Ne alaka diyeceksiniz ama benim abimlerde Balıkesirde:)))İlginç geldi birden?
    Vede Anneannenize geçmiş olsun,ömrü uzun olsun...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ahh kiyamam ben ona, yagmur yagmis kanallar bozulmus :))

    Canim Flame, sana kocaman sevgi ve opucuklerimi gonderiyorum :)) Hep sevgiyle ve mutlulukla gecsin gunlerin :)

    YanıtlaSil
  9. Ahh kiyamam ben ona, yagmur yagmis kanallar bozulmus :))

    Canim Flame, sana kocaman sevgi ve opucuklerimi gonderiyorum :)) Hep sevgiyle ve mutlulukla gecsin gunlerin :)

    YanıtlaSil
  10. Nazlı Abla; Teşekkürler. inşallah...

    İçimden geldiği gimi; Aminnnnn

    Lemanice; burda da kar yağmadı :( Ama yağmur sürekli yağıyor. Teşekkür ederim canım.

    Işıl; güzel bir film sende sıkılmazsın.

    İyi seyirler Nazocum. Seninde istediğin her şey gönlünce olur inşallah. Bende çok öpüyorum seni.

    Teşekkürler Çocukla çocuk.

    Banu Durgunlu; evet abimler Balıkesir Burhaniyede yaşıyor. Üniv.'de öğretim görevlisi 3-4 yıl oldu sanırım. Teşeşküür ederim benden de sevgiler size.

    Teşeşkkürker Moonish. Hiç sorma tek derdi bu :)

    YanıtlaSil
  11. Flamecim, biz gözyaşları arasında çıktık Despero'dan :) Bilge arabalarla oynayan, spiderman seven, pembeden mümkünse uzak duran bir kız ama neticede kız :D Mutlu sonla bittiği için sanırım gözyaşlarını tutamadı :) Çok güzel bir filmdi. Buz devri 3 de geliyor, ona da eş zamanlı gidelim :) Öpücükler Alper'e de sana da.

    YanıtlaSil
  12. Denizcim duygusal Bilge'yi ve şeker annesini öperim bende. Buz devrine bayılıyoruz bizde hemen gidelim gelince :) Spidermanleri çok seviyorsa Alper ile de çok iyi anlaşacakları kesin canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...