Pazartesi, Haziran 08, 2009

Bu aralar..

Güneşli bir haftaya daha başladık..
Alper'in okul kaydı için uğraşlarımız devam ediyor..
Evde bahar temizliği vakti geldi geçti ama ben görmezden gelmeye devam ediyorum..
Bir miskinlik ki sormayın..
Elimde ya Tv kumandası ya da Elif Şafak'ın Aşk kitabı öylece yatıyorum..
Halsizim anlayacağınız..

Ay sonunda izne çıkıyorum. O zamana kadar halletmem gereken ne çok iş var oysa..
Kuzenimin ve kız kardeşimin düğünü var. Ne giyeceğim, saç modelim nasıl olacak?
Kardeşimin evi döşenecek, çeyiz yerleşecek..
Alper'in kayıt işlemleri var..
10 gün sonra dünyaya gelecek yeni yeğene de gönlümde yer açmalıyım..
Düğün ve hala belirsiz olan yaz tatili için yapılacak olan alışverişler, kuaför ve saç modeli seçimi.. Bavul hazırlığı..
Ooooooffff..



(
Nazo
ablası bu resim sana..)

Alper'e gelince..
Evde resim yapıyor, babannesiyle arka bahçede çiçek ekiyor..
Tatil ve havuz hayali kuruyor..
Babası yorgun değilse PS2 oynuyor..
Sağlığı ve keyfi yerinde çok şükür..

Bizden şimdilik bu kadar..
Mutlu haftalar diliyorum sizlere..

10 yorum:

  1. allah kolaylıklar versin canım işin hakikaten zormuş.

    YanıtlaSil
  2. Esracım hiç sorma canım yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Aa ne guzel isler bunlar niye sikayet ediyorsun flamecim :)
    Ben sana kiyafet ve sac konusunda fikir verebilecek bir blog biliyorum :)
    Bir demet moda varyaaa ona bak :)

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle Alperciğimin resini çooook beğendim. Artık ne güzel şeyler çiziyor, boyuyor.. Aferin ona, bir de teşekkür ederim beni kırmadığı için..
    Alevvv sana gelince kolaylıklar diliyorum. Özellikle şu ne giysem derdi fena düğünlerde.. Biran önce başla hazırlıklara..
    Tatiliniz umarım hayal ettiğinizden daha güzel geçer, bütün miskinlikler akıp gider :)
    Öpüyorum..

    YanıtlaSil
  5. bayağı yoğun günler bekliyor seni desene Alev'cim. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  6. oh oh ne diyeyim .kolay gelsin şekerim.epey yoğun program.neyse ki hepsi tatlı telaş.
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  7. herkeste bir yorgunluk ablacım ya. bende de mezuniyet telaşı, okulun bitiyor olmasının üzüntüsü ve sevnci bi arada. aynı zamanda ay sonunda evlenecek olacak kuzen heyacanı senin gibi bende de var. hepimize kolay gele:D

    YanıtlaSil
  8. :)
    tüm dertler böyle olsun flameciğim..
    alperi öperim..
    sevgiler.. kolaylıklar.

    YanıtlaSil
  9. Canım yazın gelmesiyle böyle tatlı telaşlar da oluyor tabi ama adı üstünde tatlı telaşlar..düğünleri seviyorum ben. gelince ben de düğüne gideceğim iki tanee.şimdi bende de ne giyicem falan gibi dertler var. alpercim de ne güzel tam yaz modunda.ben bile düşünüyorum yaa şöyle tatil hayalleri binbir türlü kafamda..ama şimdilik bizim yazlıkla yetineceğiz.o bile bir nimet aslında.koşturmacadan fırsat bulursak görüşelim yine gelince.ben 17 sinde ordayım haziranın:):)öptüm

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...