Cumartesi, Haziran 06, 2009

İzmit'in Efe'si..

Koskoca bir öğretim yılını geride bıraktık..
Şimdi de ilköğretim telaşı sardı bizi..
İstediğimiz okula kayıt yaptırabilirsek ne ala..
Yoksa işimiz zor!
Hayırlısı artık..



Dün akşam Alper'in anasınıfında yıl sonu gösterisi yapıldı..
Bizimki "Efe" oldu..
Yıl boyunca dans gösterisinden ser verip sır vermeyen Alper'in marifetlerini ailece gördük..
Gayet başarılıydı..
Fotoğraf ve kamera çekimi profesyonel bir ekip tarafından yapıldığı için henüz elime ulaşmadı. Bunlar cep telefonuyla çekildiği için pek güzel değil. İdare edin :)

11 yorum:

  1. alper ben senı cok pis yerim...

    YanıtlaSil
  2. çok şeker üniversite mezuniyetlerine olsun darısı :))

    YanıtlaSil
  3. heyt beee.efeme bakın.çok şeker olmuş.bakışlarda tamam.süper.
    tebrik ediyorum sizi.bizim de yarın yemekli gösterimiz var.tango yapacaklarmış.bakalım nasıl olacak.
    öpüyorum sizi..

    YanıtlaSil
  4. hadi geçmiş olsun..Darısı diğer yılların başına;)

    YanıtlaSil
  5. Nasıl da yakışmış kıyafetleri :)

    Çocuklara herşey bir başka güzel duruyor.

    Başarıların devamının gelmesini özellikle her zaman pozitif ve mutlu bir birey olmasını diliyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. Çok şeker olmuş çok...Ne mutlu size,allah daha güzel günlerinide göstersin inşallah..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Alevcim;
    alpere efe olmak pek de yakışmış.çok güzel olmuş eminim harika bir iş çıkarttığına zaten..artık okul telaşı da başlıyor hayırlısı olsun umarım istediğiniz yere kayıt yaptırırsınız.öpüyorum kocaman.alpere de öpücükler..

    YanıtlaSil
  8. Tatlım, Alperin öperim seni çokk :)) Her zaman ki gibi çook yakışıklı olmuşsun ;)

    Darısı ilköğretim, lise, üniversite mezuniyetlerine Alevcim :)

    YanıtlaSil
  9. inşallah istediğin bir okula kayıt yaptırabilirsin canım. aslında okul konusunda yardımcı olmak isterim. bana mail atarsan haberleşebiliriz.

    YanıtlaSil
  10. Yass: afiyet olsun :P

    Funda: Aminn canım..

    Smilena: Alper'i tango yaparken düşünemiyorum :) İyi ki efe olmuş :) Pek utangaçç çünkü :))) Sizede kolay gelsin canım..

    Gündüz68: İnşallahh, aminn..

    Benim Hayatım: Güzel dileklerin için çookkk teşekkür ederim canım. Sağolasın..

    Pelin'ce: Aminnnn canım. sağoll..

    Tuğbacım inşallah canım. Bizimde tek dileğimiz o! Bakalım artık, hayırlısı..

    Nazo: inşallahh canım.Bizde öptük seni..

    Owl: Teşekkür ederim canım ama şimdilik halloldu sanırım. Yardıma ihtiyacım olursa zevkle yazarım sana..

    YanıtlaSil
  11. maşallah Alper e çok yakışmış efelik. İlkokula başlayacak , okul serüveni başlıyor, ne çabuk büyüdüler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...