Perşembe, Aralık 24, 2009

Haydins ve Nazo'dan aldığım ciciler..

El emeği ve hayal gücünü birleştirerek birbirinden güzel aksesuarlar yapan bir çok arkadaşım var.
Onlardan alışveriş yapmak benim için büyük bir zevk..
Geçen hafta da yine iki yetenekli arkadaşımdan çok şirin ürünler aldım..
Şık paketlerle ve içinde hediyeleriyle birlikte elime ulaştılar..
Twitter'a yazdım ama buradan da bir kez daha teşekkür etmek istedim.
Hem siz de neler aldığımı görmüş olursunuz :D

Haydins sayesinde çek boncuklardan yapılmış bu iki aksesuara sahip oldum.
Yakından çok daha güzeller haberiniz olsun..



Tel ile elde örülen bu iki süs ise Alper için..
Çoktannn çam ağacındaki yerini aldı..
Teşekkür ediyoruz Haydins ablası..
Hem şık paket hem de hediyelerin için..



Haydins'in blogu için buraya Takı Askısı için ise buraya tıklayın..


İkinci alışverişim ise Nazo'nun şahane keçe tasarımlarından biri oldu..
Daha önce anahtarlık almış ve burada da yazmıştım..
Bu keçe broşu da Nazo'nun blogunda görür görmez çok sevdim..
Rengarenk..
Umut vaadediyor resmen..
Eeee yeni yıl umut demek zaten..
Benim olmalıydı o yüzden hemen aldım..
Hatta haftasonu kullandım bile..



Nazo'nun blogu için buraya pasajı için ise buraya tıklamanız yeterli..

Keyifli bir alışveriş yaptım kızlar sayenizde..
Sağolun..

9 yorum:

  1. iyi günlerde kullan hepsi çok cici

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım bu güzel takılarını hediyelerini...

    YanıtlaSil
  3. Hepsi harika ama kelebek müthişşşş iyi günlerde kullan canım...

    YanıtlaSil
  4. Nazpek, Nalan, Nehircce Teşekkür ederim kızlar..

    YanıtlaSil
  5. Heyoo sen mutlu, ben mutlu :)) Güzel günlerde kullan canımmm..

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzellll en çok da rengarenk kelebeği sevdim güle güle kullan hepsini .sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. El emeği göz nuru her işe hayranım ben Alev'cim.
    Çok güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  8. alışverişkolik25 Aralık, 2009 20:02

    Hepsi birbirinden şeker..

    Güzel günlerde kullan canım.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan canım :)Alper'e de selamlar :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...