Pazartesi, Eylül 27, 2010

Oturma odasını yeniledik!

10 yıldır bizimle olan bazı mobilyalara veda etmenin zamanı gelmişti çoktan!
Anlayacağınız bu yaz sadece kendimizi değil evimizi de yeniledik :)

Evin tamamı değil ama hemen hemen her odada ufak tefek değişiklikler yapıldı.
En köklü değişiklik ise oturma odasında oldu.
Tavan lambası, perde ve laminant dışında herşey değişti..



Duvar kağıdını Modoko'daki büyük bir perdeci'den seçtik..
İsmini hatırlamıyorum ama merak eden olursa faturalardan bulabilirim..
Tek duvar olmasına rağmen epey masraflı oldu bu iş :)



L koltuk yine Modoko'da ki Tuna Mobilya'dan..
Ben sırtlarını daha yüksek ve sabit istediğim için üzerinde bazı değişiklikler yapıldı..



Tv ünitesi'nin teşhirdeki hali bu..
Burada da yazmıştım zaten.
Biz 3 raf ve daha büyük bir model istedik o şekilde yapıldı..



Eski halini fotoğraflamamıştım ama daha önce yukarıdaki Seray takımdan vardı oturma odamızda..



Boş hali bu..
My Koo'ya çek demiştim ama aceleden pek özenmemiş kusura bakmayın :p



Evin girişinde duran bu dresuar'ı 2-3 yıl önce almıştık..
Puf ve üzerindeki krem lake tepsi firmanın hediyesi..
Halı da yeni :p



Duvarlar kum beji..
Perde'nin olduğu duvar açık kahve..
Tv ünitesinin arka kısmı ise duvar kağıdı ile kaplandı..
Aksesuarların çoğu İkea'dan..



L koltuk 3 metreye 3.5 metre..
Temizliği pek kolay olmayacak galiba :p
Lambeder'i Casaluce'den aldık..



Klasik bir televizyon vardı eskiden onun yerine Samsung Led Tv aldık ve gayet memnunuz.
Tv almayı düşünen varsa Samsung'u tavsiye ederim.

Bu yazı için epey istek geldi ama ben biraz geç kaldım kusuruma bakmayın..
Görüşlerinizi merak ediyorummmmm ama hadi bakalım siz de yazın...

33 yorum:

  1. ben cok begendim! gula gule oturun canim :) ya ben de kendi evim olunca tek duvar yapacagim.. off gercekten o kadar tuzlu oluyor mu tek duvar yahu o_O

    YanıtlaSil
  2. Valla cidden ellerinize sağlık,çok şık olmuş!Hem sade,hem kullanışlı hem de şık seçimler yapmışsınız!L koltuğa bayıldım!Biz de Samsung marka LCD tv kullanıyoruz,gerçekten çok memnunuz.Güle güle oturun!

    YanıtlaSil
  3. süüüüppper olmuş...
    dekorasyon dergilerindeki gibi..
    valla bu mobilyalardan sıkılmazsın uzuunn süre renkler çok kullanışlı

    YanıtlaSil
  4. Ben de beğendim, güle güle oturun.
    Dediğin gibi temizliği kolay olmayacak... Oturma odamda bej rengi L koltuk, salonumda da beyaz koltuk takımım ve beyaz halılarım var. Aklımı kaçırmak üzereyim. :) Değiştirme fırsatım olduğunda her şeyi, korku filmlerindeki şatolarda olduğu gibi kapkara yapmayı hayal ediyorum. :P
    Dilerim zor kirlenir, kolay temizlenir. :)

    YanıtlaSil
  5. sağlıkla huzurla oturun inşallah ..hayırlı olsun

    bende samsung kullanıyorum ve asla vazgeçmem çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  6. Mobilya (tv ünitesi ) + koltuk + lambader + halı + aksesuarların seçimi + duvar kağıdının kabartmalısı MÜKEMMEL bir seçim olmuş Güle güle kullanın inşallah ...Eşyalarınıza daha nice 10 'lu senelere inşallah !!!
    Ama benden tavsiye, sadece kendi görüşüm, stor ve mekanizmalı perdeler o odaya daha çok yakışırmış.Kurulum sade ve klasik + spor, perdeler abartı mı kalmış sanki.Tek mekanizmayla da dene derim !!!

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş alev'cim güle güle oturun güle güle eskitin :):)
    ben çok beğendim..:):):

    YanıtlaSil
  8. Caramel; Teşekkür ederimmm. Duvar kağıdı boyadan daha pahalı ama değiyor bence :) Resmen odanın çehresini değiştiriyor. Tavsiye ederim.

    Kitap Kurdu; beğenmenize sevindimmmm. Çok teşekkürler. Tv'den çok memnunuz gerçekten..

    Bebek ve Nikah Şekerciniz; çok teşekkür ederimmmmm. Çok naziksin :p

    Tannesi; teşekkürler. Temiz tutmaya çalışıyoruz ama pek mümkün olmuyor :p Çok güzel bir dilek bu ama bakalım gerçek olacak mı :) Neyse el mahkum şimdilik. Sana da bana da kolay gelsin :p

    Elçin; benim ilk elektrikli aletim galiba Samsung. Tv'leri çok methetmişlerdi ama dedikleri kadar varmış. Teşekkür ederimmm..

    Mine hanım çok teşekkür ederim. Önerilerinizde de haklı olabilirsiniz. Altı stor ve üzeri katlamalı perde zaten. Üzerindeki aparatı çıkarıp denemek lazım aslında :)

    Çok teşekkür ederim Nalancımmmm..

    YanıtlaSil
  9. güle güle , uzun uzun oturun L koltukta canım :) aydınlık olmuş odanız ben çok severim ferah ferah..

    *Uzun oturmak , Haydins sözlüğe göre uzanarak oturmaktır :)

    YanıtlaSil
  10. Nasil degismis evin cehresi birden.Canim L koltugun temizligi zor olmuyor ;) bi ucundan esin diger ucundan sen tutucaksin ve ortaya getireceksiniz:) sonrasinda temizlik.Hatta bunu benim gibi zorlarsan kendini tek basina da yapabilirsin.
    Onemli olan kumasin silinebilir kumas mi?

    YanıtlaSil
  11. Çok şıkk olmuşş :) sağlıkla huzurla eskitin.sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullan, çok temiz ve şık olmuş, sağlıkla oturun.

    benim iş yapmaya hiç vaktim yok, evimdeki herşey koyu renk, o yüzden böyle ferah ferah görünce hoşuma gidiyor :)

    YanıtlaSil
  13. Haydins; alemsin sen yaaaa :))) Biz uzun oturuyoruz ve gerekmedikçe! kimse kimseye değmiyor :P Pek uzun boylu değiliz de :))

    Nihal; eve çok değişti gerçekten. Eşim geçen gün birlikte sileriz demişti zaten :p Kumaş için leke tutmuyor ve silinebilir dediler alırken yeni teknolojiymiş. Görücez bakalım :)

    Nehirce; çok teşekkür ederim canım :)

    Makyaj Çantam; Beğenmene sevindim. Benim de yıkanabilir cinstendi öncekiler bakalım nasıl olacak bu o_O

    YanıtlaSil
  14. güle güle oturun alev abla çok güzel olmuş;)

    YanıtlaSil
  15. Söyleyecek birşey yok,herşey mükemmmel olmuş.Güle güle oturun.

    YanıtlaSil
  16. Canım
    çok güzel olmuş, tam benim tarzım gibi az ve öz
    güle güle kullanın sağlıkla oturun inşallah
    öptüm,sevgiler

    YanıtlaSil
  17. istek yapanlardan bırı olarak tesekkurler

    YanıtlaSil
  18. zevkli seçimler için tebrikler

    YanıtlaSil
  19. güle güle oturun sağlıkla kirletin
    Biliyosun kirlenmek güzeldir:))

    YanıtlaSil
  20. Canım ben de çok beğendim valla renk seçimlerin harika tam benim tarzım bir ev olmuş hediye edilen pufa da bayıldım..duvar rengi de çok güzel.kum bejini ben de kafaya taktım zaten çok yakışıyor.tv ve ünitesi de çok güzel..güle güle mutlulukla oturun yeni evinizde:)öpüyorum canım. sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Merhaba Alev Hanım,
    Uzun zamandan beri takipçinizim, Blogunuzu acaba neler yazmış diye merakla bekliyorum :D Eviniz çok güzel olmuş güle güle sağlıkla oturun. Bende yeni evime geçtim çok huzurla oturabileceğim mobilyalar seçtim de halı seçimini hala yapamadım halınızı çok beğendim mobilya renklerime uygun renkte hangi marka olduğunu yazarsanız sevinirim. Sizi sevgiyle kucaklıyorum Nesrin Bilgi

    YanıtlaSil
  22. cok güzel olmus oturma odan... güle güle oturun :)) bizde on sene sonra önümüzdeki ilkbahar degisikliklere basliyoruz evimizde :) öyle site site geziyorum fikit edinmek icin ;)) bakalim sonunda ne cikacak

    YanıtlaSil
  23. Teşekkür ederim Deryacımmm..

    İçimden geldiği gibi; owwww çok teşekkür ederim şeker..

    Nazlı ablacım beğenmene çokkk sevindim inannn..

    Işıl; e ama fikrini söylememişsin :((

    Neval; çok naziksin. Teşekkür ederim..

    Nazpek; di mi ama! Kirlenmek güzel belki ama temizleme kısmı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim :p Beğenmene sevindim.

    Tuğba; puf çok kullanışlı hakikaten. İster sehpa olarak kullan ister otur ister ayaklarını uzat :) Nasıl istersen işte :p Kum bejini de kesinlikle kullanmalısın çok şık bir hava katıyor eve.. Çok teşekkür ederim ve de..

    Nesrin hanım merhaba.. Çok sevindim blogumu beğenmenize.. Halımı izmit'teki Saray Halı'dan aldım. Markasını tam bilmiyorum ama isterseniz eve gidince bakıo yazarım. Firmanın iletişim bilgisi 0 262 321 25 44. Belki kargo ile falan yollarlar ya da nerde bulabileceğinizi söylerler size. Umarım yardımcı olmuşumdur. Sevgiler..

    Ebru; çok teşekkür ederim. sana da şimdiden kolay gelsin. Umarım gönlüne göre modeller bulursun. Merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  24. Alev Hanım,
    Tekrar merhaba valla hızınıza yetişemedim. Cevap verdiğiniz için bende çok teşekkür ederim. Yazdığım gibi takip ettiğim birkaç bloktan birisiniz inanın hergün birkaç defa ziyaretinize geliyorum :D gerçi yaş olarak (47)sizden çok büyüğüm ama benim kızımı annem baktı bende anneanne adayı olarak Alper ile ilgili anlattıklarınızı ilgiyle izliyorum tekrar görüşmek üzere sevgiler. Nesrin Bilgi

    YanıtlaSil
  25. Çok şık, güle güle oturun efendim..

    YanıtlaSil
  26. Öncelikle merhabalar,mobilyalar çok hoş olmuş ben de salonumu yeni değiştirdim,köşe koltuk aldım çok güzel duruyor.Benim nacizane tavsiyem;benim koltuklarım da açık renk olduğu ve evde iki canavar kızım olduğu için hemen üstlerini polar koltuk örtüleriyle örttüm polar olduğu için hem oturulduğu zaman da kaymıyor hem de çabuk kirlenmiyor.Bir de tv ünitesine bakarken acaba üç rafın karşısına da bir üç raf konulsaydı daha mı doldururdu duvarı diye içimden geçirdim.Gerçi resimden gördüğüm kadarıyla söylüyorum.Güle güle iyi günlerde kullanın,sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  27. Nesrin hanım tekrar teşekkür ederimmmmm. Yine beklerimmm..

    Reyhane; teşekkürlerrr :))

    Meleklerim ve Ben; çok teşekkür ederim. Tv ile koltuğun mesafesi çok fazla olmadığı için diğer kısma raf koyarsak daha boğucu olur diye düşündük. O kısma o yüzden lambeder koymayı tercih ettik. Önerileriniz için çok teşekkür ederim. Siz de güle güle kullanın mobilyanızı.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  28. güle güle , sağlıcakla oturmanız dileğiyle..
    ev harıka gözüküyor...

    YanıtlaSil
  29. Merhaba,

    Tv ünitenizi çok beğendim,hangi mağazadan aldığınızı öğrenebilir miyim acaba:) ?

    YanıtlaSil
  30. Çok teşekkür ederim Sezgi..

    Yuhanna66; Teşekkür ederimm. Tv ünitesini Modoko'daki Tuna Mobilya'dan aldık..

    YanıtlaSil
  31. Çok beğendim. Sağlılı günlerde kullanın.Bizde salon için duvar kağıdı düşünüyoruz.Sadece tek duvarı için.Ama 1 sene kadar sonra boya banada başlayınca.

    YanıtlaSil
  32. Merhaba Alev,

    Blogunu her gün keyifle okuyor ve acaba bugün yeni birşey eklemişmisindir diye merakla açıyorum.Birkaç sorum olacak sana:

    1)Tuna mobilyanın internet sitesini bulamadım ve herkes gibi bende tv ünitenizi çok beğendim.Eğer mahsuru yoksa ücreti konusunda üç aşağı beş yukarı bir fikir verebilir misin bana?
    Modokoya gidecek hiç vaktim yok bu ara,vereceğin bilgiye göre karar vereceğim.

    2)Duvar kağıdı fiyatları gerçekten çok mu pahalı?Bizde bir duvarı kaplatmayı düşünüyorduk?Ortalama ne kadar diye sorsam?

    Normalde bu tarz soruları böyle bir ortamda sormam ama vaktim çok kısıtlı ve almam gereken eksikleri sende görünce sormak istedim..Şimdiden çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  33. Sihirli Eller; teşekkür ederim canım. Beğenmene sevindimm. Duvar kağıdı çok başkalaştırıyor odayı tavsiye ederim..

    Defne merhaba..
    Çok teşekkür ederim öncelikle..

    1- Tuna Mobilya'ya buradan bakabilirsin http://www.modoko.com.tr/magaza.asp?firma=tunamo TV ünitesinin fiyatı çok emin değilim ama 3000 TL civarındaydı. Biz modeli biraz büyüttük o yüzden net fiyat bilmiyorum :( Bir de mobilyayı peşin aldığımız için nakit ödemede epey kolaylık sağlamışlardı. Aklında olsun..

    2- Duvar kağıdı seçtiğin kağıdın kalitesine göre değişiyor. bizim aldığımız yerde fiyatlar Euro üzerindendi. Şöyle söyleyeyim biz tüm evi boyattığımız fiyata tek duvarı kaplattık. Onun da maliyeti 600 civarı bi şeydi...

    Umarım yardımcı olmuşumdur. Kolay gelsin şimdiden.. Sevgiler.. Alev..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...