Cuma, Ekim 15, 2010

Clinique'den hediye kazandım!

Twitter'ı sevdiğimi daha önce söylemiştim değil mi?
Bir çok blogger arkadaşımla da bu sayede sohbet etme imkanı buluyorum ve çok eğleniyorummm..
İşlerim azıcık hafifledi mi hopppp koşuyorum tweetlemeye :p
Hatta TV izlerken canlı canlı dizi yorumları yapıyoruz bazı akşamlar onun keyfi de bir başka :p
Gerçi aaa bak ben ne yiyorum diyerek eklediğimiz resimler iştahımızı açıyor ama olsun o_O
Neyse gelelim konumuza...

Geçen Cumartesi ofiste işler sakin sakin ilerliyordu..
Benim önümde de Twitter açık bakıyorum öyle melül melül..
Bir baktım Clinique_TR bir soru sormuş ve doğru cevaplayan ilk 5 kişiye "o" ürünü hediye edeceğini söylemiş.
Ben hızla google amcaya danışıp cevabı yazdım ve o 5 kişi arasına girdim :)



Bu sabahta ürün elime ulaştı!
Bakın işte parmaklarımın ucunda hatta :)



Ürün Clinique'in cilt rengini eşitleme konusunda iddialı Koyu Leke Serumu "Even Better Clinical Dark Spot Corrector "..
Gerçi benim cildimde güneş lekesi falan yok ama bir - iki hafif akne izi var onlar için kullanıcam bu ürünü..
Bakalım neler olacak!!

Ürün hakkında bilgi; Even Better Clinical Dark Spot Corrector koyu lekeleri, yaşlılık lekelerini ve yaşlılık sonucu oluşan renk farklılıklarını, güneşin cildimize yıllar boyu verdiği zararları, çevresel zararları ve akne lekelerinin izlerini gözle görülür şekilde azaltır ve daha sağlıklı, pürüzsüz bir görünüm sağlar. Klinik testler, Even Better Clinical Dark Spot Corrector’ın sektörde altın standartı temsil eden reçeteli içerikle karşılaştırıldığında 4, 8 ve 12 haftada, cilt rengini eşitlemede bu içerik kadar etkili olduğu ispatlanmış. Hatta 12 hafta sonunda cilt renginde %53 düzelme sağladığı kanıtlanmış...

Teşekkürler Clinique Türkiye...

Twitter'da beni izlemek isterseniz burayı tıklayın...

2 yorum:

  1. alışverişkolik15 Ekim, 2010 19:11

    Ooo süpermiş:) Azimli kadınsın vesselam:) Hemen ilk 5e girmişsin.:)

    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. vayyy süper
    twitter'a takılmadım ben
    bari onda bezim olmasın dedim :)))
    ama bakıyorum da bir sürü şey kaçırıyorum

    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...