Salı, Ekim 12, 2010

İyi ki..

Pazar kahvaltısı..
Eşim çalışıyordu bu hafta biz başbaşaydık oğlumla..
Yalnız olmadığıma şükrettim.
Bir kez daha iyi ki anneyim dedim.
İyi ki..



Pazar sabahları "pancake" diye tutturan işte bu miniğin annesiyim ben!
İyi ki..



Birlikte kahvaltı etmeyi seven, kahvaltı ederken laflayan "mutlu" bir aileyiz.
İyi ki..



Soğuk kış günlerinde içimizi sıcak çikolata ile ısıtır üzerine de patlamış mısır yeriz.
İyi ki..



{Avon ojelerim; Cherry Jubilee, Luxe Lavander, Perfect Flesh}

My Koo'dan söz aldım bana makyaj malzemelerimi koymak için çekmeceli bir dolap yaptıracak "sen çiz" yeter dedi!
Bir sürü oje almıştım geçen gün!
Hem de rengarenk
İyi ki..

15 yorum:

  1. Güzel surat öpüyorum seni,sevimli kahramanım benim :))

    YanıtlaSil
  2. iyiki...
    sahip olduklarımızı bize verdiği için yaradana hergün şükrediyorum ben.
    allah mutluluğunuzu bozmasın.daim etsin

    YanıtlaSil
  3. iyi ki tanıdım seni ve blogunu.seni okumak keyif veriyor bana sadece iyiki yazman bile...

    YanıtlaSil
  4. Pınarrrr ben de çok severim ama tatmadım inan :) Böğürtlen reçeli ile idare ettim :p

    Nehirce; teşekkür ederizzz..

    Zeynepçim çok teşekkürler canım. Allah kuzularımızdan ayırmasın, hastalık ve kötülükden korusun hepimizi..

    Işılllllllll..
    Ağlatıcaktın neredeyse beni! Gülümsedim sayende :) Sen de iyi ki varsın..

    YanıtlaSil
  5. iyiki yaşamak için böyle önemli ve anlamlı yavrucuklarımız var....
    şükürler olsun
    sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  6. Sofra güzel, oğlunuz pek şirin maşallah.mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  7. onlar olmasaydı hayatımız nasıl olurdu düşünmek bile istemiyorum. Bu güzellikleri bizlere verdiği için Allahıma binlerce kez şükürler olsun

    YanıtlaSil
  8. Bence de iyiki anneyiz canım...
    Yaşama sebebimiz.
    Ne güzel bir fofra ve sıcaklık.
    Oğluşunu gülümsemesi müthiş.
    Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın canım
    Çok öptüm
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Bence de iyiki anneyiz canım...
    Yaşama sebebimiz.
    Ne güzel bir fofra ve sıcaklık.
    Oğluşunu gülümsemesi müthiş.
    Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın canım
    Çok öptüm
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ben bu histen sonra genellikle çok şükür anneyim diyorum.alperin tatlı yanaklarından öpüyorum.

    YanıtlaSil
  11. İyiki varsın Alevim....
    Allah nazarlardan korusun sizi

    YanıtlaSil
  12. alışverişkolik12 Ekim, 2010 18:48

    Alperin fotosu var burda,
    iyiki. :)

    bizimlesin sen de,
    iyiki. :)

    Çok keyifli bir post,mutluluklarımız daim olsun. Öptüm.

    YanıtlaSil
  13. Hayatında hep ''iyi ki''ler olmasını diliyorum canım..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  14. iyi ki canım:)) ben de hep sükrediyorum iyi ki varlar...
    dolabı yaptırınca yayınlamayı unutma e mi?:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...