Perşembe, Haziran 27, 2013

İlk Cath Kidston alışverişim!

Cath Kidston'ın renkli ve büyülü dünyasına giriş yapmış bulunuyorum.
Instagram'da Hersheyler İnci başta olmak üzere bir sürü zevkli kadının mutfaklarında baş role yerleşen Cath Kidston ürünleri ile sonunda bende tanıştım.
Daha önce bu yazımda eşimin yaptığı mutfak rafından bahsetmiştim.
Bu rafın yapılış nedeni olur Cath Kidstonlar!
Onları dolap içinde saklamaya kıyamadığım için ilk alışveriş yapmadan evvel kalacak yerlerini ayarladım!

Tatil öncesi döneme denk geldiği için 2 parti sipariş verebildim.
En kısa zamanda yeni parçalar ekleyeceğim.
Hatta mutfakta yer açılsın diye ne kadar tabak - çanak varsa yazlığa götürmeyi planlıyorum.
Hi hiii...

 

İkinci ve üçüncü rafta gördüğünüz Cath Kidston'lar iki partide sipariş edildi.
Gümrükte sorun yaşamamak için 50£ + 7£ kargo ücretini geçmemek gerekiyor.
Ayrıca aynı isme aynı ay içerisinde 2. kez sipariş vermemeye çalışın.
Benim başıma gelmedi ama sorun çıkabiliyormuş.



Benim siparişim alışveriş yaptıktan 1 hafta sonra Aras Kargo ile adresime geldi.
Siparişimde yer alan -elime geç ulaştığı için fotoğrafta yok ama- 4'lü yumurtalık PTT ile 3 haftada geldi.
Gecikme sebebiyle panik oldum biraz ama mail yazdığımda biraz daha beklememi istediler ve nihayet kavuştum onlara da.
Yukarıdaki çiçekli setin adı "Spray Flowers" olarak geçiyor.
4 kişilik minik bir yemek ve kahvaltı takımı yaptım bu setten.
Çok beğeniyorum desenini ve renklerini...



Cath Kidston'ın klasikleşen "Provence Rose" deseninden de 4 kişilik bir yemek takımı daha yapmayı planlıyorum.
Bunlar sırf deseni görmek ve 50 £'i doldurmak için sipariş edildi.
Yalnız kupalar bizim alıştığımız ebatlar için epey büyük.
"crush mug" diye geçen kupalar 400 ml'lik devasa bir ebatta :)
Almayı düşünenler sürpriz yaşamasın.

Ben yurt dışı alışverişimi sanal kredi kartıyla yapıyorum.
Çalıştığım banka $ kuru üzerinden parayı kredi kartımdan tahsil ediyor.
Sormak istediğiniz başka bir şey olursa çekinmeden sorabilirsiniz.
Ben İnci'nin başını epey ağrıttım sağ olsun bıkmadan cevapladı.

Keyifli alışverişler size 

31 yorum:

  1. tek kelimeyle aldıklarınıza bayıldım güle güle kullanın banda beklerim sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar. Bende alisveris yapmak istiyorum fakat tam anlayamadim tek seferde 50£ luk alisveris yapmak zorunlu mu ve kargo ucreti 7£ mu oluyor? Odeme kapida mi yapiliyor. Asamalari aciklarsaniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Tek seferde en fazla 50£'luk alışveriş yapmanız gerekiyor. 50£'i geçerse vergi ödemek zorunda kalırsınız ki epey zahmetli ve masraflı oluyormuş.. 1£'lik bir ürün bile alabilirsiniz herhangi bir alt limit yok. 7£ kargo ücreti olduğu için ben 50£'lik limiti kullandım genelde... Kargo az değil aklımda ne varsa gelsin istedim :) Ödeme kapıda olmuyor maalesef. Kredi Kartı ile alışverişin sonunda online yapıyorsunuz.

      Sevgiler,

      Alev

      Sil
  3. Çok güzeller, güle güle kullanın.. Kargo ücreti dahil tutarı online ödediniz değil mi? Alışveriş sepetimdeki tutara, kargo ücreti eklenmedi sanki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet! Ürün teslim edilirken herhangi bir ödeme yapmıyorsunuz. Eklenmiştir mutlaka sepetinize kargo bedeli. Güle güle kullanın..

      Sil
  4. merhaba ben de kargo 20 Euro gözüküyor neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargo ücreti 21 Ağustos 2013 itibarı ile 20£ oldu maalesef :(

      Sil
  5. Merhaba!:)

    Benim de ilk siparişlerim az önce verildi:)

    Kdv ve kargo hariç tam 50 £tuttu. Kargo ücreti de dediğiniz gibi20 £. Umarım gümrüğe takılmadan gelir:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Sorun çıkacağını düşünmüyorum.
      1 hafta içinde elinizde olur :))
      Güle güle kullanın şimdiden..

      Sil
  6. Merhaba kartta baslangic tarih ve son tarih istiyot o nedir acaba yapamadm nasil yapicam sin tarihe kartimn sin kulkanma tarihini girdim baslangi tarihinde o yil yok yazmiyor malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yabancı kartlara özgü bişey sanırım.
      Son kullanma tarihini ay ve yıl olarak girerseniz sorun olmuyor.

      Sil
  7. Merhabalar ben de sipariş vermeyi düşünüyorum da kırılmadan geliyor mu sorunsuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Çiğdem hanım,
      Çok güzel paketliyorlar.
      Benim Türkiye içi bir sürü siparişim kırılmış geldi ama Cath Kidston'da hiç sorun yaşamadım.
      Ki bir sürü parça aldım.
      Güvenle alabilirsiniz bence...

      Sil
  8. Üzgünüz, devam etmek için aşağıdakileri lütfen düzeltin:
    Ne yazık ki, orada belirtilen kartı işleme bir sorun olmuştur, ya da adres seçilen kartın için yanlış gelmiştir. , Sağlanan tüm ayrıntıları kontrol gerekli düzeltmeleri yapmak ve yeniden deneyin çift tıklayın. Alternatif olarak, farklı bir kart deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kartınız online alışverişe veya yurt dışı alışverişine kapalı olabilir. Bankanıza bir danışın.

      Sil
  9. Nerden aldınız acaba hangi siteden

    YanıtlaSil
  10. Hangi, sayfadan aldınız acaba

    YanıtlaSil
  11. Bir konuda yardiminiza ihtiyacım var posta kodunda hata veriyor bir sonraki aşamaya gecemiyorim 34000 ve 38000 yapıyorum olmuyor

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,

    Posta kodunda bir hata yoksa farklı bir tarayıcıdan deneyebilirsiniz.
    Böyle bir sorunla karşılaşmadım hiç :((
    Boş bıraktığınızda da olmuyor mu peki?

    YanıtlaSil
  13. Merhaba ,

    Satın almak istediğimiz ürünün fiyatı 75 euro ise nasıl bir vergi ile karşı karşıya kalıyoruz peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Ben bizzat tecrübe etmedim ama duyduğum kadarıyla eğer gümrüğe takılırsa alışveriş kadar vergi ödemek gerekiyormuş. Takılmayabilir ama risk var tabi..

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...