Pazartesi, Mart 30, 2015

Alışveriş; gri olsun, lame olsun, benim olsun!

Bu ara gri renge taktım sanırım!
Ne beğenirsem ya gri, ya füme, ya lame!
Geçen ay aldığıklarıma bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız :D



Furla'nın Candy Bag modelini geçen yazdan beri istiyordum.
Ama o renk mi olsun, bu renk mi olsun, aman içi çok gözükmesin, çok şeffaf da olmasın derken bir türlü alamamıştım.
Vitrinde bu gri rengi görünce aradığımın bu olduğunu anladım.
Şimdi elimden düşürmüyorum.



Superga'nın bu lame modeli de bir süredir aklımdaydı.
Hazır bahar da gelmiş ve Lidyana.com'da indirime de girmişken dayanamadım tabi..



Metro markete mutfak alışverişi için gitmiştim ve bu lame Birkenstock terlikler çıktı karşıma!
İndirimde 95 TL'ye düşmüştü.
Sezon açılınca bu fiyata asla bulamazdım!
Kaçırmak istemedim o yüzden.

Giydiğim için fotoğrafını çekemediğim bir gri New Balance daha var yeni aldığım.
Daha doğrusu kış indiriminde alıp yeni giymeye başladığım.

Sizin bu ara favori renginiz ne, yeni sezon için almak istediğiniz neler var?

5 yorum:

  1. Sevgili Alev guzel gunlerde kullan, hepsi cok guzel, ben sana İzmit yuruyus yolundaki Guvenal cantayi soracagim, urunler orijinal gozukuyor, ama bilemedim, cunku buralarda orijinal urunlere ulasmak biraz zor, biliyorsundur diye umut ediyorum, zira magazanin yolunu asindiracagim, sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben Furla'yı da Güvenal Luxury'den aldım. Ürünleri orjinal hiç kuşkunuz olması. Vakko çantalarımı da oradan alıyorum ben. Şimdiden keyifli alışverişler. Sevgiler,

      Alev

      Sil
  2. Çok güzeller. Lame bir çanta ben de istiyorum. Seninki çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerrr. Umarım aradığınız modeli siz de bulursunuz.
      Sevgler

      Sil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...