Çarşamba, Nisan 01, 2015

Okudum; Keşke ben uyurken gitseydin ve Sen yokken yine yanlış yaptım

Bazı kitapların kapakları, bazılarının yazarları, bazılarının adları çeker insanı.
French Oje'nin Keşke ben uyurken gitseydin ve Sen yokken yine yanlış yaptım adlı kitapları sıcacık isimleriyle ilgimi çekti önce...
Dizüstü Edebiyat kitapları popüler olduğunda çokça duymuş ama alıp okumaya fırsat bulamamıştım.
Çok popüler olan kitaplar böyle bir etki/tepki bırakabiliyor maalesef :(
Her şeye rağmen bu kitaplarda bir şekilde yeniden karşıma çıktı veee iyi ki almışım!



Bir solukta okudum iki kitabı da..
Metropol kadını, aşkı ama en çok da kendini arayan Renda'nın komik, karmaşık, gelgitlerle dolu yaşamı anlatılıyor kitapta.
Arada Renda'ya, Selim'e, Bertan'a kızarak çoğunlukla da kahkahalar atarak okudum.
Serinin devamı olan 3. kitabı, en çok da yeni kitabın adını ve tabi ki Renda'nın yılbaşı gecesi yine allak bulak olan hayatında neler olduğunu çok merak ediyorum.

Umarım çok bekletmez French Oje bizi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...