Çarşamba, Kasım 15, 2017

Ayla

Türkiye'nin gündemine oturan ve kulaktan kulağa yayılarak 3 haftada 2 milyondan fazla izleyiciyle buluşan Ayla filmini bizde izledik tabi.
Can Ulkay’ın yönettiği filmin başrolünde İsmail Hacıoğlu, Kim Seol, Çetin Tekindor ile Ali Atay var.
Film 1950’lerde Kore Savaşına katılan Süleyman Astsubay ile savaşta ölen ailesinin yanında bulduğu ve Ayla adını verdiği Koreli küçük kızın sevgiyle beslenen gerçek hikâyesini anlatıyor.
Böyle sahici bir hikayeyi beyazperde de izlemek izleyiciyi perişan ediyor tabi.
Bana filmi izlemeden önce herkes "çok ağlayacaksın" dediği için sanırım ben fazla ağlamadım. Ki ben reklam filminde bile ağlayacak kadar sulu gözlüyümdür! Üzerimde oluşan baskıdan dolayı sanırım...
Ama çevremde kim izlediyse hep hıçkırıklara boğulduğunu söyledi.

 

Zaman zaman güldüren, oldukça sahici, sıcacık bir hikaye.
Türkiye'nin 2018 Oscar aday adayı...
Yolu açık olsun.
Filmin IMDB puanı da 9.2.
Mutlaka izleyin...

2 yorum:

  1. Bende çok ağlamadım. Yüreğime dokundu , duyguyu çok güzel anlatmışlar.

    YanıtlaSil
  2. Yalnız olmadığıma sevindim :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...