Salı, Kasım 14, 2017

Tavsiye; Jombo Künefe

İzmit'te en iyi künefe nerede yenir deseydiniz size verecek bir cevabım yoktu!
Güzel yapan, canım künefe çektiğinde gidip yediğim yerler var ama hiç biri için mutlaka gidin diyemezdim!
Ta ki bu güne kadar...

Geçen Haziran'da açılmış ama biz yeni keşfettik Jumbo Künefeyi...
Künefeler gözünüzün önünde hazırlanıyor.
Ve masaya hem göze hem de damağa hitap eden nefis künefeler geliyor.
Siparişi verdikten 10 dakika sonra yenmeye hazır :D


Akşam 21:00 gibi gitmiştik ve bir 7-8 dakika masa boşalsın diye bekledik.
Her zaman böyle mi bilmiyorum ama epey kalabalıktı.



Masaya künefenin yanında kan şekerini düzenlemesi için soğuk süt, dilimlenmiş mevsim meyveleri ve kabuklu Antep Fıstığı geliyor.
Künefenin peyniri tabi ki Hatay’dan fıstığı Antep’ten, tereyağı da Urfa Siverek'den özel geliyormuş.



Tepsinin son hali de bu!
Neredeyse dibini sıyırdık yani :D
Ne kadar sevdiğimizi siz düşünün.
Çevremdeki herkese tavsiye ettim hatta ertesi gün deneyip beğenilerini iletenler de oldu.
Benim gibi künefe meraklıları için bloga da yazmak istedim.
Umarım dener ve seversiniz.

Tepsilerin porsiyonları 2, 4, ve 6'şar kişilik.
Biz 6 kişilik tepsi için 75 TL ödedik. 2 Kişilik tepsinin fiyatı ise 35 TL'ydi.
Kaymak ve Maraş Dondurma için de ekstra ücret ödüyorsunuz tabi.
Künefe dışında Kadayıf çeşitleri ve Katmer'de var menüde.
Onları da deneriz mutlak bir gün...

Adres: Yahya Kaptan Mahallesi, Şehit Ergün Köncü Sokak. No: 7, İzmit - Kocaeli
Tel: (0262) 333 33 31

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...