Cumartesi, Temmuz 21, 2007

Bana şiiri sevdiren adam...


Lise yıllarımdı sanırım.

Aşağıdaki dizeleri okudum ve şiir'e olan düşkünlüğüm böylece başlamış oldu.

Özdemir Asaf'ın yüzlerce şiirinden beni en çok cezbeden bu idi.

Sonra kitaplarını bulup okudum bir yerlerden.

Ve hep özel kaldı benim için Özdemir Asaf.

Herkes okusun bilen bir daha okusun bence...


SENİ SAKLAYACAĞIM

Seni saklayacağım inan

Yazdıklarımda, çizdiklerimde,

Şarkılarımda, sözlerimde.

Sen kalacaksın kimse bilmeyecek

Ve kimseler görmeyecek seni,

Yaşayacaksın gözlerimde.

Sen göreceksin, duyacaksın

Parıldayan bir sevi sıcaklığı,

Uyuyacak, uyanacaksın.

Bakacaksın, benzemiyor

Gelen günler geçenlere,

Dalacaksın.

Bir seviyi anlamak

Bir yaşam harcamaktır,

Harcayacaksın.

Seni yaşayacağım, anlatılmaz,

Yaşayacağım gözlerimde;

Gözlerimde saklayacağım.

Bir gün, tam anlatmaya..

Bakacaksın, Gözlerimi kapayacağım..

Anlayacaksın.

Özdemir Asaf

2 yorum:

  1. çook severim Özdemir Asaf ı ve bu şiiri..çok anlamlı..inanılmaz bir şiir,sağol canım benim kalbimiz bir seninle:))

    YanıtlaSil
  2. İnanılmaz bencede. Haklısın bendeniz. Bir kalplerimiz...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...