Cuma, Mart 07, 2008

P.S I Love You



Hilary Swank ve Gerard Butler'in başrollerini paylaştığı "Not: Seni Seviyorum" filmini izledik dün akşam...

Görür görmez birbirine deli gibi âşık olan bir çift düşünün Gerry ve Holly.
Her evli çift gibi tartışıyorlar, birbirlerine küfürler savuruyorlar ve ayrılıyorlar...
Gerry kapıyı çarpıp çıktıktan bir kaç dakika sonra geri dönüyor, sarılıp birbirlerinden özür dileyerek tekrar barışıyorlar.
İçinde gelgitlerin olduğu, tutku dolu bir evlilik anlayacağınız.
Holly; işinde mutsuz, büyük bir evde yaşamak ve çocuk sahibi olmak istiyor.
Gerry; ise mutlu olmadığı işinden ayrılıp kendine yeni iş kuruyor.

Derken adam beynindeki tümör yüzünden ölüyor ve asıl hikâye burada başlıyor...

Adam kendisine deli gibi aşık karısının, ölümünün ardından hayata küseceğini bildiği için kadının doğum gününde bir pasta ve not gönderiyor.
Ardından mektuplar başlıyor, kadın için sürpriz partiler, tatiller hazırlıyor.
Hayata yeniden başlaması ve mutlu olabileceği bir işe kavuşması için yeteneklerini keşfetmesine yardım ediyor ölmeden önce yazdığı mektuplarla...

Hayatın ne kadar kısa olduğunu, yaşarken ilişkilerin kıymetini ve anın değerini bilmek gerektiğini hatırlatan duygusal bir film…

‘Kankim’ Meltem, eşi Zeki, My Kooo ve bendeniz birlikte izledik filmi...
Biz karı koca gözyaşlarımızı tutamadık.
Meltem – Zeki ikilisi biraz daha soğukkanlıydı.

Romantik – Dram tarzı filmleri sevenler bence mutlaka izlemeli.

3 yorum:

  1. Tam bana göre bir film mutlaka alıp izleyeceğim . Yoksa şuan vizyonda mı ?

    YanıtlaSil
  2. Ben sinemada izledim ama son haftasıydı. Bursa'da durum ne bilmiyorum :) Ama vizyonda olabilir, şansını dene bence...

    YanıtlaSil
  3. Bursada da vizyondan inmiş. Dvd sini alıp izlerim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...