Salı, Haziran 24, 2008

Gelin Benim Olacak !

Dün akşam My koo ve Alper birlikte program yaptı bende arkadaşım Meltem ile birlikte sinemaya gittim. Romantik - Komedi filmlerini sevenlerin bayılacağı, temposu hiç düşmeyen komik, eğlenceli bir filmdi "Gelin Benim Olacak"...



Filmin konusuna gelince; Yakışıklı, karizmatik ve başarılı bir erkek olan Tom en iyi arkadaşı Hannah'a aşık olduğunu anladığı anda kız İskoçyalı ve oldukça zengin Dük Colin ile evlenmek üzeredir. Hannah en yakın arkadaşı 'ki kız 10 yıldır adamdan bir işaret bekliyor ama adam evliliğe ve aşka inanmadığı için arkadaşça davranıyor' Tom'dan nedimesi olmasını istediğinde adam yıkılır. Ama pes etmez ve mücadele etmeye karar verir.



Paul Weiland’ın yönettiği ve Patrick Dempsey, Michelle Monaghan, Kevin McKidd'in başrollerini paylaştığı Gelin Benim Olacak (Made of Honor), romantizm sevenleri hayal kırıklığına uğratmayacak bir yapım. Özellikle benim gibi Julia Roberts'ın "En iyi Arkadaşım Evleniyor (My Best Friends Wedding) " filmini izlemeye doyamayanları kesinlikle baştan çıkaracak.

Ben Dvd'si çıkar çıkmaz arşivime ekleyeceğim, bilginize sunulur...

11 yorum:

  1. sabah gzatede okudum ve aynen dediğin gibi my best friends wedding geldi aklıma, çok severim o filmi.

    YanıtlaSil
  2. Konuyu okuyunca dedigin filmi gecirdim aklimdan..Yerleri degistirmisler sadece..Evlenen erkekti digerinde :)
    Grey's Anatomy'deki doktor di mi oynayan??

    YanıtlaSil
  3. Ben de istiyorum gitmeyi. Hemen bakayım bizim burada ne zaman gösterimde. Lay lay lom duygusal komedileri çok severim ben. Bi de ağlarım Alev biliyo musun? :))

    YanıtlaSil
  4. Çocukla Çocuk; Bende , bende :))


    Haydins; Evet doktor, çok güzel gülüyor dimi :)))


    Nazo; ben ağlamadım valla, hatta aksine güldüm. Çok komik adam aşık olduğunu anlayınca sudan çıkmış balığa dönüyor :), Vizyondaysa mutlaka izle.

    YanıtlaSil
  5. flame her ne kadar evdeki erkeklerin burun kıvırdıkları türden olsa da, ben romantik filmleri severim.vegas ta güzeldi..

    YanıtlaSil
  6. Fortuna; My koo sağolsun gelir izler benimle ama arkadaşım tatile çıkacağı için birlikte gitmek istedik. Romantik komedi filmleri yıpratmıyor hem insanı, hep mutlu son :)))

    YanıtlaSil
  7. sinemaya gitmeyi öyle özledim ki ve tabiki film eşliğinde patlamış mısır ve frigo yemeyi..siz de yediniz miii???film güzel gibi geldi bana okuyunca.inşallah türkiyeye gidince bir sürü bir sürü film alıcam yine buraya gelirken.artık deli gibi izleriz.bu sefer aldığım filmler pek de uyduruk çıktı. sonları berbattı.ama bu eğlenceli gibi.ne de iyi yapmışsınız sinemaya gitmekle.bir dahakine benim için de izle olur mu...

    YanıtlaSil
  8. Alev,biz de fragmanlarini gorup bu filmi izlemeyi dusunuyoduk,saol oneri icin..

    YanıtlaSil
  9. Tuğba deme öyle üzülürüm bak :(

    Bende çok sık gidemiyorum ki malum iş, güç, çocuk, ev !

    Birdaha ki sefere -artık ne zaman olursa- söz senin için izleyip dondurma yiyeceğim, kız sözü :))

    YanıtlaSil
  10. Merak ettim bak şimdi filmi. Eşim pek sevmez böyle romantik filmleri ama şansımı deneyeyim bakalım belki hafta sonu götürür beni. :) Olmadı kızkıza bir sinema gününde giderim ne yapayım. :)

    YanıtlaSil
  11. Eşinle gidemezsen benim gibi kız kıza program yap. En kötü dvd'sini alıp izlersin, ama eğlenceli, neşeli, romantik. Dahan ne olsun ama dimi.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...