Perşembe, Haziran 05, 2008

Nedensiz yazı...

Canım mı sıkıldı anlamadım, hava kararsız buralarda belki de ondandır.

Evde yapılması gereken bir sürü iş var, ben bir kaç gündür erteliyorum ki bu hiç benlik bir davranış değil ! Alper'in küçülen kıyafetlerini ayırabildim sadece. Yıkayıp, ütüledim, ihtiyacı olanlara yollamak üzere paketledim. Eve gidince de terası temizleyip, ütü yapmayı planlıyorum.

O kadar çok şey var ki aslında kafamda;

Görmek istediğim yerler,
Yapmak istediğim değişiklikler,
Denemek istediğim tatlar,
Ertelediğim hayaller,
Ooooooo, saymakla bitmez.

Bazen sadece gülümsemek yetmiyor galiba.
Hep yeni şeyler keşfetmek, en güzel ânı yaşamak ve pişman olmamak istiyorum yaşamdan.

Bu mümkün mü sizce, bencede değil !

O zaman kafayı dağıtmak için biraz dedikodu yapalım.
Azıcık !



Mor; Son yılların değil, yüzyılın rengi bence. Hepsi güzel ama en çok Charlize Theron'a yakışmamış mı?



Sarah Jessica Parker'ı çok severim. Kendisi bilmez o ayrı. Ama Carrie olsa bu ayakkabıları giymezdi, hele hele aynı hafta içinde asla !!



Pembe; saç rengi değişik olabilir ama fazla soğuk durmuyor mu? Anladık Hande Yener, soğuk ve ulaşılmaz gözükmek istiyor ama Lilly Allenn yapmasaymış keşke, sevimlilik akıyor çünkü gülümseyişinden :)



Belki 9 ay 10 gün değil ama tam tamına 8 ay 3 hafta süren bir gebelik yaşadım bende. Veee inanılmaz ama hamile olduğumu ilan ettiğim böyle bir pozum yok benim. Tamam, onlar kadar "Star" değilim belki, çok da eksiğim yoktu yani :)

8 yorum:

  1. mor elbıseyı ben eva ya yakıstırdım. zaten ne gıyse yakısıyor bu kadına:)

    YanıtlaSil
  2. yapılması gereken ve yapmak istediklerimiz farklı olunca sıkıntılar başlıyor, bazen bir temizlik moduna giriyorum herşeyi bir çırpıda bitiriyorum bazen de yavaş yavaş, uzata uzata, sıkıla sıkıla. sana da kolay gelsin.

    Mor yüzyılın rengi, çok severim
    hamilelik pozum yok benim de , tekrar anne olursam planlıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Mor benim rengim cook seviyorum.Nisan elbisemde mordu
    Ayrica hamilelik moda galiba bu ara butun unluler hamile..

    YanıtlaSil
  4. Tam da benim duygularımı ifade etmişsin Alev, hiçbir şeye zaman yetmiyor, yapılacak çok şey gidilecek çok yer var...
    Hamileliğimde bol bol resim çekinmediğime ben de çok pişmanım :)
    Bu arada mor elbiselerin hepsine de bayıldım, rengin güzelliğinden olsa gerek :) Hoşcakaaal... _Saniye_

    YanıtlaSil
  5. Sen nasıl atladın böyle birşeyi anlamadım ki star Alev hanımcım. Darısı birdahaki hamileliğine inşallah. Mor renk bir Eva'ya bir de bana yakışıyor deermişim. :P Şaka tabii ki. Bence bu renk herkese yakışır.Nokta...

    YanıtlaSil
  6. Yasss; onada yakışmış :)

    Çocukla Çocuk; Aynen, katılıyorum. Mor benimde rengim, kardeşimin düğününe mor bir elbise istiyorum, pilise olabilir. Biz eşimle son gece videoya çektik, fotomda var ama böyle afilli değil :)ki...

    Haydins;Hamileliğinde modası oldu canım, şaşırtıyorlar insanı. ikinciyi yapsam mı diyorum ama tek başına olmuyor ki :))

    Saniye, tüm akdınlar aynı galiba, vakit yetmiyoorrrr. İkinci çocuğu yaparsak, direk flaşların önüne atlayacağız galiba :))

    Sinem; :))))) ne diim sana, demek ışığım sanada yansımış. Farkedilmez sanmıştı ama, Venüs yönetiyor beni malum engel olamıyorum ki :))))

    YanıtlaSil
  7. çook şekersin neden sende bu pozu vermedinnn.neyse aklımda bulunsun ben çekerim hamile kalınca.hande yenerden nefret ediyorum .moru çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  8. Sihirli Eller; teşekkür ederim. çek çek mutlaka, içinde kalmasın. Hande Yener'i artık bende haz etmiyorum, mor ise olmazsa olmaz :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...