Cumartesi, Ağustos 02, 2008

Fanta Festivalindeydim...

Fanta festival yapar ve şehrimde durur da ben gitmezsem olur mu?
Olmazzzz...

En son Alper 1.5 yaşındayken gitmiştim festivale o zaman yanımda oğlumda vardı ama bu kez gelmek istemedi. Eskiden ben nereye gitmek istesem gelirdi bu çocuk. Kendi kararlarını vermeye başladıktan sonra ikna edemez oldum !!! Daha önce gittiğimizde Kenan Doğulu, Beyaz ve Candan Erçetin vardı. Alper bas bas bağıran o seslere inat kucağımda konser başlar başlamaz uyumuştu. Dürtüyorum çocuğu ıııhhh ses yok, inadına yapıyor sanki ! Halasını arayıp aldırmış ve My Koo ile devam etmiştik konsere. Yağan yağmura inat süpperrr eğlenmiştim ama bu yıl aynı coşkuyu yaşayamadım.



Beyaz, Emre Aydın ve Sertap Erener vardı bu sene ama acayippp bir izdiham olduğu için ben nefes darlığı yaşadım ! Yaşlanmış olabilirim :p Sadece ben değil My Koo'da aynı fikirde gerçi o bana +7 basıyor ama olsun :)

70 bin kişi varmış konser alanında biz Emre Aydın'dan 5 şarkı dinleyip çıktık. Beyaz herzaman ki gibi sıcak ve samimiydi. Ama gençlik beni çoşkusuyla korkutup kaçırmayı başardı. Neymişşş, kalabalıkta, açık havada ve ayakta müzik dinleme yaşını geçmişiz. Bunu da öğrendik !

9 yorum:

  1. Buraya da geldiler ama ben bayağı bir yaşlanmış olmalıyım ki aklımdan bile geçirmedim öyle bir kalabalığa girmeyi :))

    YanıtlaSil
  2. çok eğlendiğinden eminim emre aydını da çok severim şarkıları çoook güzel...

    YanıtlaSil
  3. Aynı yerlerde gezip duruyoruz Alev'cim. Bizde pek duramadık uykusu geldi minik hn.ın 1 şarkı bile değil. Zaten bildiğimizden huyunu içeri girmeye niyetlenmemiştik. o kadar genci bir arada görünce bizde yaşlandık diye üzüldük.

    YanıtlaSil
  4. SELAM BEN CİMCİME...AYNI ZAMNDA ÇİLLİ KIZ:))

    YanıtlaSil
  5. bende 5 sene önceşimle sadece sevgiliydi o zamanlar gittmiştik.fantada arkadaşımız çalışıyor olmasına ve dünya kadar bilet gelmesine ramen sanırım en yaşlınız benim hiç gitmek istemedim.ama burada 1.ankara festivali başladı.sibel can ebru gündeş varmış sibeli beğenirim ama ebru'yada annem için gidicem.

    YanıtlaSil
  6. Şşşşşttt. Ne biçi,m laflar onlar öyle yaşlılık felan. Duymamış olayım. :) Ben de farksızım gerçi ama olsun. Duymamış olayım yine de...

    YanıtlaSil
  7. Saniye; deme yahuuuu :)))

    Çilli Kız; çoookk eğlenmedim ama Emre Aydın şeker çocuk gerçekten :)

    Özlem valla karşılaşıcaz sanırım bir gün :) Umarım tanırız birbirimizi. Çocuklar için uygun değildi ama Emre Aydın hayranı minik hanımlar omuzlarda çıldırıyordu :)

    Sihirli Eller; kaçırma festivali o zaman. İkiside güzel kadın, e seslerde iyi, sana bol eğlence o zaman :)

    Sinemmm; geri alıcam ama çıtırlarla valla yarışamam. İdare ediver :)

    YanıtlaSil
  8. valla beni de kasıyor artık oyle itiş kakış ortamlar, daralıyorum çok fena... yaşlılık değilde, vakti zamanında yaşamışlık desek :))

    YanıtlaSil
  9. Ennyyy; aynen katılıyorum sana :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...