Pazartesi, Mart 30, 2009

Haftasonu ve mim..

Dün sabah erkenden uyandım..
My koo ile birlikte oyumuzu kullanıp İstanbul'a doğru yola çıktık..
Alper babannede kalmayı tercih ettiği için eşimle başbaşa keyifli bir yolculuk yaptık..
Şansımıza hava da gayet güzeldi..

Önce Ikea'ya gittik.. Ufak tefek bişeyler alıp (Dikiş ve takı setlerimi koymak için tekerlekli kutu, baharatlık, şekerlik, amerikan servisi, peluş küçük hayvanlar, renkli giysi askılığı) yemek yedikten sonra soluğu Ümraniye Carrefour'da aldık. Bu alışveriş merkezini seçme sebebim bize yakın oluşu ve çocuk koleksiyonlarını sevdiğim Zara idi ama hayal kırıklığına uğradım. Eşim Praktiker'de dolaşırken bende Zara'yı turladım. My koo ellerimi bomboş görünce şaşırdı biraz. Ne yapayım bu defa almaya değer birşeyler bulamadım. Oysa Zara'dan hep ellerim dolu çıkardım :( Kendime gladyatör sandaleti de baktım ama rahat bir model bulamadım hiç :( Siyah deri bir çanta alıyordum ama içimdeki ses nedense son anda beni durdurdu. Alper'e oyuncak ve bir iki ıvır zıvır alıp döndük evimize..



Yediğimiz İsveç köftesi, çıtır tavuk ile brownie yanımıza kar kaldı anlayacağınız..


******************

Geçen hafta Serrose mimlemişti beni. Mim'in konusu "bu aralar aklınızı, beyninizi kurcalayan, almazsam gözüm açık giderim dediğiniz, hatta almak için yanıp tutuştuğunuz, rüyalarınıza giren 3 ürün nedir?.."


Hımmm, epey zor bir soru!

Aklımı beynimi kurcalayan çok şey var aslında sıkça da yazıyorum bunları ama almazsam çıldırmam hiçbirini :)


Aklım başımda çok şükür :)


Ben yine de mim'in kurallarına uyup bir numaraya Mini Cooper'ı yerleştiriyorum ( Almaya niyetim yok aileye uygun bir araç değil ama seviyorum işte).




İki ve üç numarada ise tamtur pırlanta alyans ve tek taş küpe var. Bu da My koo'ya mesaj olsun. Seti tamamlama zamanı geldi artık Kocişş ha ne dersin? :))



Etiket bulutumdaki Keşke Benim Olsa'yı tıklayıp aklımdaki diğer ürünleri de görebilirsiniz..
Bende hayallerinin ilk 3'ünü yazması için alışverişsever Salıncakta iki kişi 'Banu' ve Duru Tarifler Nilay'ı sobeliyorum..

19 yorum:

  1. Ne güzel bir hafta sonu olmuş,isveç köftesi gerçekten çok güzel oluyor.Hatta bir tabak fazla bile geliyor :)
    Bahar gelince insanın içindeki alışveriş canavarı ortaya çıkıyor sanırım,aldıklarınızı güle güle iyi günlerde kullanın....

    Güzel bir hafta diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. ben sana yorum yazarken senin yorum geldi :)

    keşke haberim olsaydı geleceğinden ağırlamak isterdim sizi :)

    YanıtlaSil
  3. İKEA ÇOK VERİMLİ BİR YER GERÇEKTEN..
    GÜZEL BİR GÜN OLMUŞ, AYRICA HAYALLERİNE DE BİR AN ÖNCE KAVUŞMAN :) DİLEKLERİMLE SEVGİLER CANIM.
    İYİ HAFTALAR.

    YanıtlaSil
  4. İnşallah o mini Cooper'ın direksiyonuna geçmek nasip olur. Tabiii küpe yüzüğü takmakta.
    İyi haftalar. Öpüldün. Miminde alındı canım

    YanıtlaSil
  5. Pelin'ce; çok teşekkür ederim canım. Sanada mutlu bir hafta diliyorum ve de güneşli..

    Elçincim sağol canım. Ağırlamış sayıyorum kendimi :)

    Bir dut masalı; çok verimli gerçekten. Sanada iyi haftalar canım..

    Nilay; sıra sende canım :) İnşallah diyorum dileklerine..

    YanıtlaSil
  6. Alevcim;
    süpersiniz valla yaa.ben de nasıl gitmek istiyorum ikea ya anlatamam.orası benim bir numaralı yerim.keşke izmite de açsalar diycem ama hiç sanmıyorum.istanbuldakine bu gelişte gidemem herhalde arabamız olmadığı için ama belki izmir de gidebilirim..ayy şimdi düşününce heyecanlandım.sen de ne güzel şeyler almışsındır kimbilir.yemekleri de bir harika zaten. biz eşimle orada somonlu salata yemiştik çok güzeldi tavsiye ederim ben bir de oradaki maviş kutulu kurabiyeleri seviyorum zencefilli tarçınlı çok güzeller.onlardan da bir deneyin bence..ben gidersem eğer alırım size de isterseniz..öptüm canım

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir gün geçirmişsiniz.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  8. tesekkur ederim yazdigin icin canim:)
    insallah gercek olur hayallerin :))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Tuğbacım bilseydim senin gelmeni beklerdim birlikte giderdik. Neyse başka sefere inşallah. İzmir'de gidersen eğer dilediğin şeyleri afiyetle ye canım..

    İlknur; teşekkür ederim.

    Serrose; bişey değil canım. KIsmet artık..

    YanıtlaSil
  10. Flamecim cok keyifli bir gun gecirmissiniz anlasilan :)) Evet evet bence de mesaj yerine ulasmali :)

    YanıtlaSil
  11. ne güzel keyifli ve lezzetli bir hafta sonu geçirmişsiniz.zara yeni sezona bende baktım abartılı fiyatlar ve dikkat çekici bir şey yok hakikaten.sihirli ellerimi dokundurayımda sana istediklerin olsun inşallah en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
  12. aaah ah hiçbir istanbul seyahatimde kısmet olmadı ikea ya gitmek, ama bu sene yapı fuarına gittiğimde kararlıyım :) oh köfteler çıtır tavuklar da yenmiş, afiyet olsun, darısı bana olsun :P Öptüm...

    YanıtlaSil
  13. süper ikea da bu köftelerden yemiştik ben de geldiğimde burcu ile
    ünlü sanırım,
    vayy istekler güzelmiş
    bu yazıyı your kooo okusun bence

    YanıtlaSil
  14. Moonsun; ses seda yok daha :)

    Siirlicim şimdi rahatladım bak :)

    Dost kokusu; afiyetle ye ve keyifle gez canım..

    Mavianne; akşama kadar okumazsa printerdan çıktı alacağım :)

    YanıtlaSil
  15. Mini Cooper da aynı fikirdeyiz flamecim

    YanıtlaSil
  16. ikeaya bir daha gittiğinde karamelli çikolatalarını ve zencefilli kurabiyesini kesinlikle tavsiye ederim.çok güzellerrrr

    YanıtlaSil
  17. Nazlı Abla; gönüller bir :)

    Ayça; tavsiyelerini dikkate alacağım emin ol. Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  18. alev, zaradaki modellerden bende çok edinmek istedim ama çok topuklu geldi:( bu arada yaklaşık altı aydır tamtur kullanan biri olarak kesinlikle enişte almalı diyorum! çünkü çok zarif duruyor...

    YanıtlaSil
  19. Yeliz; bende çok istiyorum. Bakalım sıra ne zaman gelecek..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...