Pazartesi, Temmuz 13, 2009

Aslı ve Emre evlendi..

Eveettt düğün de bitti..
Dün saat 12:00 - 17:00 arası kuafördeydik..
Kahvaltıyı bile orada ettik düşünün :)
Herzaman gittiğim kuaförüme götürdüm kardeşimi o yüzden hiç sorun yaşamadık. Saçı, makyajı çok güzel oldu. Benimki de tabi :)
Kuaförden sonra fotoğraf çekimi yapıldı ardından da eve geldik..
Annem ve abim bolca ağladı. Ben kendimi tutmaya çalıştım ama olmadı..
Abim beline kırmızı kurdelayı zor taktı. Bende de aynı olmuştu..
Ev kalabalıktı, curcuna fazlaydı doğal olarak.
Bir baktık evden çıkma zamanı gelmiş..
Annem yine fena oldu :(
Ne zorr yaa..
İnsan kendisi evlenirken o kadar zor gelmiyor daha doğrusu farkına varmıyor ama bu defa anladım ben :(
Kız annelerinin işi daha da zor bunu da anladım..
Erkek anneleri daha rahat oluyor bu konuda..




Düğün salonundaki ışıklar ve benim fotoğraf makinamın kapasitesinden dolayı resimler kötü çıkmış. Fotoğrafçıdan hafta içinde alıp ekleyeceğim. Şimdilik bunlarla idare edin :)


Gelinlikte, makyaj ve saçta çok yakışmıştı..



Aslı Nikah şahidi ben mi yoksa My Koo'mu olsun diye çok tereddütte kaldı ama annem damadında karar kıldı :)
Düğün eğlenceli geçti. Müzik ve servis de gayet güzeldi. Sorunsuz hallettik geceyi..

Az önce konuştum kardeşimle. Çok tuhaf gelmiş ona da evden ayrılmak, annemle telefonda konuşmak..
Zamanla hepsine alışacak..
Teyzemler ve abimler annemde olduğu için şimdi ev kalabalık ama yalnız kaldığında biraz zorlanacak ama ona da alışır benim canım annem..
Hem kızları ona çokkk yakın yalnızlık falan hissettirmeyiz biz..

Sabah 12:00'de kalktığım ve tüm günü sersem sersem geçirdiğim için ancak yazabiliyorum bu yazıyı..
Güzel dilekleriniz için çoook teşekkürler..

15 yorum:

  1. Allah bir ömür boyu mutlu etsin,bir yastıkta kocasınlar..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Gelin çok güzel olmuş,saçı ,makyajı,hızması pek hoş.Allah ömür boyu mutluluk versin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. sonsuz mutluluklar dilerim.maşallah çok tatlı görünüyorlar...
    zordur kız vermek.giderken pek anlamıyor insan ama dediğin gibi yakın biri olunca çok fena.bende hep ağlarım bu durumlarda...

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş canım benim ...
    allah mutlu etsin

    YanıtlaSil
  5. Allah bır yastıkta kocatsın canım.tebrık ederım.

    YanıtlaSil
  6. allah sağlıklı sıhatli mutlu ömürler versin anneciğinin tek ayrılığı böyle olsun daha uzaklarından ve beterinden korusun allah.
    çok mutlu olsunlar.

    YanıtlaSil
  7. Canım Flameciğim

    Tebrik ediyorum. Kardeşine bir ömür mutluluklar diliyorum.
    Annene de imreniyorum. Ne kadar güzel çocuklarının mürvetlerini görmek. İnşallah bizlerede nasib olur.
    Çok çok öptüm canım
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Allah bir ömür boyu mutlu etsin bir yastıkta kocasınlar :)))darısı 12 gün sonra benim kardeşime inşallah :)) sevgiler canımcım

    YanıtlaSil
  9. Allah mesud etsin... cok yakismislar birbirlerine. Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. tebrik ederim canım..
    her şeyleri gönüllerince olsun dilerim.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. gercekten guzel bır gelın olmuş ee hanı senın fotolar beklıyorum ben mutluluklar dılerım evli çiftlerede

    YanıtlaSil
  12. Bir ömür boyu mutluluklar dılerım yeni evli çifte :)

    YanıtlaSil
  13. bir ömür mutlu olsunlar..suata gitmişsin dimi şekerim:)bende hep ona gidiyorum ama çıkarken böbreğide bırakıyoruz yani:)ama napalım en iyi kuaför o..

    YanıtlaSil
  14. mutluluklar diliyorum canım. Gelinhanımada 41 kere maşallah. Çok güzel olmuş. Keşke senide görebilseydik.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...